obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
TV opgenomen programma's uit de toekomst
stefan
Wij hebben nu XS4all internet + TV via glasvezel sinds OnsBrabantNet opgeheven is. De keuze voor XS4all lag beter voor de hand dan KPN.

De TV dienst is gelijkwaardig aan KPN en voldoet in principe prima.
Enige waar we sinds het begin af en toe last van hebben is opnames uit de toekomst. Ook worden die opnames dan later niet altijd goed opgenomen. Mijn vrouw mist hierdoor af en toe opnames van 'een'.

Ik heb 2 foto's bijgevoegd als bewijs.
Foto's gemaakt om +/- 18:24 op 18-3-2020. De foto is van de opgenomen programma's waarbij er een opgenomen programma staat van diezelfde avond maar dan pas om 21.23.
Afspelen van een opname uit de toekomst kan ook niet. (logisch)

Mijn vraag is of meer mensen die ooit hebben gehad, en mijn verzoek is omdat op dit forum te melden liefst inclusief foto's, en ook aan de service desk van XS4all.

XS4all blijft mij afschepen met software resets, kabels vervangen etc. onze Fritz en tv kastjes gaan 's nachts van de stroom af. En een software reset hebben we al meedere keren gedaan. De TV kastjes zitten ook direct op de Fritzbox (2 van de 3).

Mijn inziens zijn het bugs van de dienst, maar XS4all geeft aan dat niemand anders dit meldt. Vandaar mijn oproep deze bugs te melden.

Quote van XS4all:
Vervelend dat er bij u opnames zichtbaar zijn van programma's die nog niet zijn uitgezonden. De Technische Helpdesk van XS4ALL heeft daar geen verklaring voor. Voor een software fout is er vaak geen logische verklaring. Wat ik wel kan aangeven is dat u de enige bent die dit probleem bij ons meldt. Zou dit probleem bijvoorbeeld door een serverfout aan onze zijde worden veroorzaakt dan hebben meer klanten daar last van. Wij verwachten daar dan ook meer meldingen over te ontvangen. Nogmaals mijn excuses voor uw ongemak.
stefan voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Gieter
Ik heb de laatste tijd wel vaker gezien dat programma's niet op te nemen zijn of dat ze vervallen zijn. Zover ik weet, is dat een blunder van de beheerder van de EPG. Als ze een uitzending laat vervallen per vergis, kan niemand hem opnemen.
Dan kun je ook vooraf deze melding krijgen.
Maar de uitzending blijft wel zichtbaar in de EPG.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV opgenomen programma's uit de toekomst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
opgenomen programma afspelen werkt niet goed. Algemeen : 9 14 apr 2020
Programma's terugkijken Algemeen : 6 13 aug 2019
Kan 'serie' opgenomen programma's niet verwijderen Klacht over XS4ALL : 5 09 jan 2017
het niet kunnen verwijderen van opgenomen films Algemeen : 2 28 mrt 2015
programma opnemen en bewerken Basispakket : 1 22 nov 2012
Advertentie