obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
Ledjes op de afstandsbediening
Lana
Ik heb net een paar uur XS4all internet en TV. Wie kan mij vertellen wat de gekleurde ledjes op de afstandsbediening inhouden. Kan het niet vinden op hun site zelf.
 
meppele

Lana schreef:

Ik heb net een paar uur XS4all internet en TV. Wie kan mij vertellen wat de gekleurde ledjes op de afstandsbediening inhouden. Kan het niet vinden op hun site zelf.
Mijn AB heeft geen ledjes maar wel 4 knoppen met een gekleurd stipje: Rood - Groen - Geel - Blauw. Als je dit ziet als ledjes dan staat het keurig in de gebruiksaanwijzing beschreven. De functies komen op elke pagina van het TV menu in beeld.
Zie ook www.xs4all.nl/service/probleem-oploss...leidingen/
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door meppele op 15 november 2020, 09:43
 
Lana
Nou er zitten toch echt drie ledjes in mijn ab aan de bovenkant naast TV en ITV. Ben nog niet dement gelukkig . . .
LanaPC
 
minne
Je hebt waarschijnlijk de Arris 5202 settop box. Voor de handleiding zie de service pagina van XS4ALL: https://www.xs4all.nl/service/problee...leidingen/
 
meppele

minne schreef:

Je hebt waarschijnlijk de Arris 5202 settop box. Voor de handleiding zie de service pagina van XS4ALL: https://www.xs4all.nl/service/problee...leidingen/
Aha, de 5202 ken ik niet, heb de HMB 2260, eentje uit de 'oude doos' dus. Dan denk ik dat het te maken met de gegevensoverdracht tussen de AB en de setup-box.
 
lsluijter

Lana schreef:

Ik heb net een paar uur XS4all internet en TV. Wie kan mij vertellen wat de gekleurde ledjes op de afstandsbediening inhouden. Kan het niet vinden op hun site zelf.


Dit zegt de Arris 5202 gebruiksaanwijzing: Controle-lampje:Groen = bedient tv-ontvanger.Rood = bedient tv-toestel.
Het 3e lampje heb ik nooit zien branden.
Loek S
 
Lana
Ja ik heb rood, groen en blauw, maar de toelichting van Insluijter klopt wel Thanks
LanaPC
 
lsluijter

Lana schreef:

Ja ik heb rood, groen en blauw, maar de toelichting van Insluijter klopt wel Thanks

Blauw is volgens mij voor de TV-ontvanger connected via Bluetooth
Loek S
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ledjes op de afstandsbediening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Programmeren afstandsbediening Arris 2952 voor TV Algemeen : 5 19 okt 2020
Alternatief voor afstandsbediening? TV Problemen : 9 30 sep 2019
tv met soundbar bedienen met xs4all afstandsbediening TV Problemen : 2 22 sep 2018
Advertentie