obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Hoe 'werkt' Spotify op de xs4all box
Kappie
Hopelijk weet iemand dit uit eigen ervaring.

Ik overweeg een Spotify abo te nemen. Naar ik aanneem kan ik dat dan via de xs4all box die aan mijn TV en geluidsinstallatie (Bose cinema) gekoppeld zit afspelen. Toch? Gaat dat via één van de radio kanalen?
Want als bij mij de radio aan staat dan is (logisch) de TV uit. Optisch geluid gaat rechtstreeks van de xs4all box naar de Bose. Werkt uitstekend. Als het anders werkt voor Spotify dan hoor ik het graag.
Verder vraag ik me af of ik dan via de Spotify app op mijn tablet of telefoon mijn muziekkeuze kan bepalen die dan via de xs4all box wordt afgespeeld.
Alternatief is natuurlijk via Chromecast, naar de TV (en van daar optisch naar de Bose) maar als het aders is/kan dan hoor ik dat graag voordat ik dat Spotify abo neem.

P.S.
Merkwaardig genoeg kan ik hierover niets vinden op de xs4all website.
FRITZ!Box 7590 (DSL), Arris VIP5202
 
Gondelier
@Kappie
Spotify heeft niets te maken, om jouw woorden te gebruiken, met de TV-Box van XS4ALL. Spotify werkt draadloos via de Fritz!Box 7590 en als de Bose-boxen draadloos WiFi hebben dan is daarmee prima te werken.
Ik speel mijn Spotify af op mijn Sonos systeem draadloos via een Apple en/of Windows app.
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
Kappie
@Gondelier
Bedankt voor je info.
Dirk a.k.a. Kappie
FRITZ!Box 7590 (DSL), Arris VIP5202
 
sciurius
Ik weet niet wat voor XS4All abbo je hebt, maar doorgaans zit daar al een Spotify abbo bij in.
 
Gondelier

sciurius schreef:

Ik weet niet wat voor XS4All abbo je hebt, maar doorgaans zit daar al een Spotify abbo bij in.


Voor zover ik begrepen heb zit Spotify niet meer gratis in een nieuw abbo.
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
meppele

Gondelier schreef:

sciurius post=12554

Ik weet niet wat voor XS4All abbo je hebt, maar doorgaans zit daar al een Spotify abbo bij in.


Voor zover ik begrepen heb zit Spotify niet meer gratis in een nieuw abbo.

Nee, Spotify is allang niet meer gratis.
 
sciurius
Dan ben ik kennelijk nog een geluksvogel Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe 'werkt' Spotify op de xs4all box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Advertentie