obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Gast profiel niet toegewezen?
Jeroen
Hallo,

In de instellingen van de FB 7583 bij Internet > Filter > Toegangsprofielen staat de volgende opmerking wanneer je het gast profiel gaat bewerken:
Alle netwerkapparaten die zich bij het FRITZ!Box-netwerk voor gasten aanmelden, krijgen automatisch het toegangsprofiel ‘Gast’ toegewezen.

En daaronder staat de zin:
De lijst met netwerkapparaten die dit profiel gebruiken, vindt u onderaan in het gedeelte ‘Toegewezen netwerkapparaten’.

Wanneer ik bij Toegewezen netwerkapparaten kijk, staat daar:

"Het toegangsprofiel is op dit moment niet aan de volgende netwerkapparaten toegewezen:"
en dan worden twee apparaten genoemd die juist wel op het Gasten-netwerk zitten.

Dat woordje 'niet' in die zin, staat dat daar per ongeluk? Ergens iets misgegaan in de vertaling uit het Duits of Engels?

Of gaat er iets anders mis en hebben die apparaten ten onrechte geen gast profiel gekregen?
 
sciurius
Bij mij staat (in het Engels)

All devices using the guest access/hotspot receive the access profile "Guest". This can be edited under "Internet > Filter > Access Profiles", for instance to define a period when your guests are allowed to use the internet, or to block certain websites. Under "Internet > Filters > Prioritization" you can also limit the bandwidth for the guest access/hotspot.
 
Gieter
In mijn 5490/7.12 schakelt de tekst wel om als er een gast in het netwerk komt.
Taal staat op Engels.
Zover ik weet, is dat ook de brontaal.
 
Jeroen
Ik denk dat ik mijn vraag niet goed heb gesteld.

Wanneer je het toegangsprofiel Gast gaat wijzigen, staat helemaal onderaan die wijzigingspagina het kopje Toegewezen netwerkapparaten.

Ik heb twee apparaten die ingelogd zijn op het Gasten netwerk en dus automatisch het Gast profiel zouden moeten krijgen.

Maar onder dat kopje staat de volgende zin:
"Het toegangsprofiel is op dit moment niet aan de volgende netwerkapparaten toegewezen:"
En daar staan die twee apparaten.

In die zin staat het woordje 'niet'. Dus het lijkt dat FB hier zegt dat die twee apparaten het gast profiel niet hebben, terwijl ze wel via het gastnetwerk zijn ingelogd.

Of staat dat woordje 'niet' daar per ongeluk?
 
Gieter
Mijn FB staat op Engels.
Zodra er gasten zijn, verdwijnt het woordje 'niet'.
Het kan een vertaalfout zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gast profiel niet toegewezen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Mesh lukt niet Fritzbox : 9 20 nov 2020
Arris 2952 luistert (luisterde) niet Algemeen : 7 22 okt 2020
NAS niet bereikbaar Algemeen : 3 30 sep 2020
Advertentie