obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
xs4all gaat 1gb glas nog introduceren!
Ja Ja 0%[0 stemmen]
Nee dat gaat alleen onder de kpn vlag gebeuren… Nee dat gaat alleen onder de kpn vlag gebeuren… 100%[6 stemmen]
Totaal stemmen : 6
 Onderwerp afdrukken
Wanneer gaat FTTH naar 1 gigabit ipv 500
robs
Op mijn postcode is al lange tijd door andere providers 1 Gigabit internet beschikbaar (kpn ftth)

Is er iemand die meer weet over de planning binnen xs4all om ook 1Gb lijnen te leveren?

Ik krijg zelf geen duidelijk antwoord via
mail of telefoon.

Vr gr

Rob
 
Marcel
Je kunt altijd nog overstappen naar Freedom.
 
robs
Bedankt voor het antwoord echter dit is niet mijn bedoeling, ben van dag 1 altijd netjes geholpen door xs4all,

Betaal liever wat extra voor zon partij!

De vraag blijft voor mij dus staan :-)
 
Marcel
Ik zat daarom al 15 jaar ook bij Xs4all. Helaas is Xs4all van toen, er niet meer en ik ben toen op zoek gegaan naar een nieuwe liefde. Die heb ik ook gevonden.
 
sledgehammernl
Je mag/kan er van uit gaan dat XS4ALL dat niet gaat leveren. De intentie is om XS4ALL klanten die er nog over zijn, zoveel mogelijk zelf over te laten stappen naar KPN. Als dat niet met tarieven kan (i.v.m. allerlei voordelen) dan doet KPN dat door je te lokken met allerlei dingen.
Voor mij is KPN nauwelijks goedkoper en 1000mbps heb je alleen nodig bij zwaar zakelijk gebruik. Ik heb nu 500/500 en ga dit aan het einde van mijn contract terugzetten naar 200/200 en misschien wel 100/100.

Als je alles telt, dus ook FritzBox en 4K, dan scheelt het eigenlijk niets tussen KPN en XS4ALL. Freedom is voor veel mensen de opvolger maar zolang te kwaliteit van TV zeer slecht is en ze duurder zijn, blijf ik lekker bij XS4ALL. Dit wel los gezien van de privacy discussie.
 
bring

sledgehammernl schreef:

De intentie is om XS4ALL klanten die er nog over zijn, zoveel mogelijk zelf over te laten stappen naar KPN. Als dat niet met tarieven kan (i.v.m. allerlei voordelen) dan doet KPN dat door je te lokken met allerlei dingen.


Nou, ik kan je wel uit de droom helpen hoor, halverwege 2022 worden alle XS4ALL klanten overgezet naar KPN, daar heb je geen keuze in. Enige wat je daarna overhoudt is je XS4ALL e-mail adres en misschien wat korting op het Tech Hussel aanbod, verder is iedereen dan gewoon KPN klant.

Dat heeft overigens wel als bijkomend voordeel dat je na die gedwongen overzetting naar KPN op de meeste plaatsen wel gewoon 1Gbit kan aanvragen Smile
 
sledgehammernl

bring schreef:

sledgehammernl post=12925

De intentie is om XS4ALL klanten die er nog over zijn, zoveel mogelijk zelf over te laten stappen naar KPN. Als dat niet met tarieven kan (i.v.m. allerlei voordelen) dan doet KPN dat door je te lokken met allerlei dingen.


Nou, ik kan je wel uit de droom helpen hoor, halverwege 2022 worden alle XS4ALL klanten overgezet naar KPN, daar heb je geen keuze in. Enige wat je daarna overhoudt is je XS4ALL e-mail adres en misschien wat korting op het Tech Hussel aanbod, verder is iedereen dan gewoon KPN klant.

Dat heeft overigens wel als bijkomend voordeel dat je na die gedwongen overzetting naar KPN op de meeste plaatsen wel gewoon 1Gbit kan aanvragen Smile


Bron?
 
bring


Kennis die bij XS4ALL werkt.
 
sledgehammernl

bring schreef:

sledgehammernl post=12928



Bron?


Kennis die bij XS4ALL werkt.


Ik ben benieuwd wat het wordt. Hopelijk wordt het voor april duidelijk. Dan kan ik verlengen, zelf overstappen naar KPN of helemaal weg..mij maakt het allemaal niet uit zolang de prijs/kwaliteit verhouding op orde is.
 
lfah2000
Waarom wil je verlengen? Als je niks doet kun je per maand opzeggen.
Ik ben in november over gezet naar glas. Toen 200/200 genomen omdat dit gratis was voor 5 maanden. Maar omdat alles overgezet wordt naar KPN weer terug laten zetten naar 100/100. Dat was overigens binnen 1 uur geregeld 19:00 aangevraagd, 20:00 klaar.

KPN is veel duurder dan XS4ALL (Geen gratis spotify, geen DAT Sim voor in de telefoon, green fritzbox en geen XS4ALL Key (die dan weer weggaat naar overzetting)
FB 7583 VDSL (7.31) + Repeaters FB 7583 (7.31), FB 7581 (7.15) + 1750E (7.27)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer gaat FTTH naar 1 gigabit ipv 500', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 mei 2023
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
7581 naar 7583 Fritzbox : 2 04 okt 2020
Advertentie