obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
migratie KPN
Medusa
Goedenavond allemaal, ik zit bijna 20 jaar bij xs4all maar dit heb ik mog nooit meegemaakt!
Mijn beltegoed van mei 200 min is helemaal op gegaan aan xs4all zonder contact te hebben gehad. Maar nu mijn probleem, sinds de migratie kom ik niet meer rechtstreeks op het internet.
Ik krijg te zien u heeft geen toegang tot deze website. kan op een linkje klikken maar dan is alles weg klik ik dan weer op Safari dan verschijnt de we bsote wel! ik heb Norton Vpn vandaag verwijderd( betaald abb.)
zonder resultaat. En nu kan ik ook niet meer in mijn Apple ID!!
Help wat moet ik doen?
 
minne
In dit geval lijkt het me het beste om contact op te nemen met de XS4ALL Heldesk: 020 398 76 66
 
meppele

Medusa schreef:

Goedenavond allemaal, ik zit bijna 20 jaar bij xs4all maar dit heb ik mog nooit meegemaakt!
Mijn beltegoed van mei 200 min is helemaal op gegaan aan xs4all zonder contact te hebben gehad. Maar nu mijn probleem, sinds de migratie kom ik niet meer rechtstreeks op het internet.
Ik krijg te zien u heeft geen toegang tot deze website. kan op een linkje klikken maar dan is alles weg klik ik dan weer op Safari dan verschijnt de we bsote wel! ik heb Norton Vpn vandaag verwijderd( betaald abb.)
zonder resultaat. En nu kan ik ook niet meer in mijn Apple ID!!
Help wat moet ik doen?
Staat na de migratie je modem wel op KPN bij Internet>toegangsgegevens? Dit kan bij de migratie automatisch gebeurd zijn, tenminste als je de provider toegang geeft (of heb gegeven) tot je modem. Zo niet dan moet je dat zelf handmatig doen.
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
minne
Die staat bij mij ook nog steeds op XS4ALL. We hoefden, volgens KPN, bij de migratie niets zelf te doen, dus ik laat het voorlopig maar zo. Ik heb wel wat probleempjes, maar die zijn volgens mij niet te herleiden naar deze instelling.
De problemen die Medusa beschrijft, heb ik zeker niet.
 
meppele

minne schreef:

Die staat bij mij ook nog steeds op XS4ALL. We hoefden, volgens KPN, bij de migratie niets zelf te doen, dus ik laat het voorlopig maar zo. Ik heb wel wat probleempjes, maar die zijn volgens mij niet te herleiden naar deze instelling.
De problemen die Medusa beschrijft, heb ik zeker niet.

KPN werkt voor de internetverbinding nu nog met twee profielen, nl. XS4ALL én KPN. De eerste komt op (korte?) termijn te vervallen. Voor die tijd moet je modem op KPN als internet provider ingesteld staan. Het kan geen kwaad om nu al deze route te volgen: https://nl.avm.de/service/vrije-modem...igureren Ik ben, technisch gezien, probleemloos overgegaan. Administratief moest er nog wel het e.e.a. gecorrigeerd worden en dit blijft redelijk onoverzichtelijk, vooral als je 'Mijn XS4ALL' gewend bent.
Gewijzigd door meppele op 16 juni 2022, 12:26
 
Medusa
Bedankt voor meedenken. Het probleem zat in de schermtijd stond ingesteld op ouderlijk toezicht.Ben 74 lijkt me niet meer nodig,het werkt weer.
 
meppele

Medusa schreef:

Bedankt voor meedenken. Het probleem zat in de schermtijd stond ingesteld op ouderlijk toezicht. Ben 74 lijkt me niet meer nodig, het werkt weer.
Da's mooi Medusa. En wat betreft 'ouderlijk toezicht'?, dat kan weer actueel worden naarmate je ouder wordt. Grin . Wij zijn van dezelfde leeftijd categorie Wink
 
minne

Medusa schreef:

Bedankt voor meedenken. Het probleem zat in de schermtijd stond ingesteld op ouderlijk toezicht. Ben 74 lijkt me niet meer nodig,het werkt weer.

Prima. Achteraf bezien had ik het verhaal niet helemaal goed begrepen, vandaar mijn advies om de Helpdesk te bellen.
Het is dus duidelijk dat ik ook in dezelfde leeftijdscategorie zit.....
 
meppele

minne schreef:

Medusa post=13135

Bedankt voor meedenken. Het probleem zat in de schermtijd stond ingesteld op ouderlijk toezicht. Ben 74 lijkt me niet meer nodig,het werkt weer.

Prima. Achteraf bezien had ik het verhaal niet helemaal goed begrepen, vandaar mijn advies om de Helpdesk te bellen. Het is dus duidelijk dat ik ook in dezelfde leeftijdscategorie zit.....
Het kan overigens nooit kwaad om in geval van vragen/problemen contact op te nemen met de XS4ALL Helpdesk via 020 398 76 66. Heb ik onlangs ook nog gedaan en ben prima geholpen. Men heeft het als gevolg van de migratie wel heel druk, dit omdat er blijkbaar toch veel niet duidelijk is.
 
meppele

minne schreef:

Die staat bij mij ook nog steeds op XS4ALL. We hoefden, volgens KPN, bij de migratie niets zelf te doen, dus ik laat het voorlopig maar zo. Ik heb wel wat probleempjes, maar die zijn volgens mij niet te herleiden naar deze instelling. De problemen die Medusa beschrijft, heb ik zeker niet.
Heb nog even een testje gedaan, zie de bijlage.
De XS4ALL-verbinding werkt idd als voorheen. Toch zal XS4ALL op termijn uit het pulldown menu van de Fritz!box verdwijnen. Zo is mij verzekerd, voor wat het waard is in deze onzekere tijden Zip It.
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'migratie KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Advertentie