obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
7360 Fritzbox
mrtnluij
Pas op met het all in one pakket als je een Mac hebt! De geleverde 7360 Fritzbox kan niey met Mac OS overweg.... Zoekopdrachten in bijv google of youtube leiden tot prehistorische wachttijden. Helpdesk heeft nog geen oplossing, iemand hier wel?
 
Guido

Quote

Boontjes schreef:

Ik heb onderstaand probleem bij gebruik van WLAN en krijg wel wat suggesties waar ik vermoedelijk niets aan heb. Ik heb het modem gereset naar factory defaults en alleen de basisinstellingen gedaan, maar draadloos blijf ik de problemen houden.

------------------------------------------------
Vanwege het defect raken van mijn oudere 7340 modem heeft XS4ALL een nieuw modem naar mij gezonden een 7360. Ik heb dezelfde problemen lijkt het wel. Zowel WLAN als bedrade aansluiting aan de pc laten een sterk wisselende snelheid zien. Via DU meter is te zien dat soms de gewone snelheid bijna 20mb wordt bereikt maar dan vallen er "gaten" in de snelheid. Soms staat de snelheid helemaal stil. Even later gaat het dan weer lopen. Over langere tijd kom ik zo gemiddeld niet op een hoge snelheid. Ik heb nu problemen met alle toepassingen waarbij een stabiele snelheid nodig is.

mail aan XS4all
------------------------------------------------
Onderwerp: Fritbox 7360 functioneert niet goed

Geachte heer\mevrouw,

Helaas blijkt mijn nieuwe Fritzbox 7360 dat ik ontvangen heb na verlenging van mijn abonnement niet goed te functioneren.

Na het aansluiten, configureren en uitvoeren van wat speedtests op zowel iPad als iPhone leek alles in orde tot ik bijvoorbeeld wat Youtube videos ging afspelen en een PC op afstand overnam. Waar YouTube videos normaal gewoon prettig en vloeiend afspeelden stopt het afspelen regelmatig en duurt het steeds erg lang voordat hij weer een stukje verder laadt en afspeelt. Het overnemen van een PC en ook het vernieuwen van gegevens in andere apps ging ook erg traag.

Direct na het opnieuw aansluiten van mijn oude Fritzbox 7340 waren deze problemen verholpen.

Zijn deze problemen bekend bij jullie en hoe krijg ik dit opgelost?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '7360 Fritzbox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7583 Fritzbox : 558 12 aug 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Fritzbox Algemeen : 4 16 okt 2021
Tips voor Fritzbox 7590 en en de Repeater 2400 Fritzbox : 2 07 okt 2021
Nest Mini (2nd gen) en Fritzbox 7583 Fritzbox : 1 28 sep 2021
Advertentie