obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Fritz!box 7360 met 7340 als repeater
Rsir
Heeft iemand een 'stap voor stap' handleiding?
Ik wil met een kabel tussen 7360 als basis en een 7340 twee verdiepingen verder een beter bereik door het hele huis. Verder hoop ik dat het verbruik van deze 'repeater' dan aanzienlijk minder is dan de huidige oplossing. ( ca 200kWh per jaar)
 
wevedeka
Sluit de 7340 aan via utp kabel via lan1 op je pc. Log in fritzbox as usual, nu kun je de repeater settings ingeven. Kies wel voor de mode advanced van de fritzbox. Zet de wifi uit , maak dus geen verbinding met je 7360 box.
Je kunt instellen als wifi access point, bekabeld. Geef dan wel de zelfde access point naam en sleutel in als de 7360.
Je kunt ook instellen als wifi repeater, draadloos dus. Dat kost je wel wat bandbreedte. Ook hier zelfde naam en sleutel opgeven bij security.
Er zijn op internet wel een paar goede handleidingen beschikbaar. Moet je maar even zoeken. Smile
 
Rsir
Dank wevedeka. Ik ga je aanwijzingen proberen. Als er zich nog vragen opdoemen, zal ik ze hier posten.
 
Yobotje
Moeilijk met een netwerk kabel!
Waarom niet met de basis en reapeater modus van je Fritzboxen? Gewoon WiFi! Werkt bij mij al jaren.
Groet, Theo
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritz!box 7360 met 7340 als repeater', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Advertentie