obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
reclamecampagne "Bereik meer"
Dre64
Onlangs ontving ik een reclamefolder van xs4all met als titel: "Bereik meer". Het gaat erom dat je een Wifi-repeater moet kopen bij xs4all als je onvoldoende bereik heb in huis. Dat schoot bij mij enigszins in het verkeerder keelgat want ik dacht: "Aha, ze wéten nu zelf dat hun Fritzbox niet goed genoeg is." Jarenlang slaat xs4all zich op de borst dat ze de beste provider van Nederland zijn. Maar dat is dus niet meer zo en ze erkennen dat dus.
Omdat mijn vorige provider ermee op hield ben ik ruim een jaar geleden overgestapt naar xs4all. Daar kreeg ik gelijk spijt van want ik zat 10 dagen zonder internet en telefoon. Na een tijdje bleek de Fritzbox ook zwak en moest vervangen. De wifi-router van de vorige provider, Gigaset sx762, was krachtig genoeg om ook op zolder bereik te hebben. Met de FB7360 haal ik dat echt niet.
Ik heb bij de Action een wifi-repeater van het merk Lab31 gekocht voor €15,99. Dat ding werkt geweldig. Je kan het zendvermogen zelfs instellen. Als je die op 15% instelt is het bereik gelijk of beter dan van de Fritzbox 7360. (Om te meten heb ik "Wifi Analyzer" voor Android gebruikt.) Geen dure Wifi-repeater nodig "van €85,- voor €65,-".
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'reclamecampagne "Bereik meer"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie