obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
XS4All is knettergek geworden
ArchStanton
Net nu de serviceverlening van helpdesks en klantenservices in het middelpunt van de belangstelling staat (actie Youp van 't Hek tegen T-Mobile) kun je bij XS4All extra betalen voor een betere helpdesk. Als je een Serviceplus contract afsluit krijg je een USB GSM-modem in bruikleen voor gebruik bij storingen van de vaste lijn, een omruilservice voor je modem, een extra licentie voor McAfee én..... toegang tot de ZAKELIJKE klantenservice en helpdesk. Hiermee geven ze dus toe dat de wachttijden en de professionaliteit bij de zakelijke helpdesk beter zijn dan bij de consumentenhelpdesk! En daar moet je dan 10 euro per maand extra voor betalen. De Engelsen hebben daar een spreekwoord voor: I'll do that when Hell freezes over!
 
data-full-width-responsive="true">
vlovlo
ik denk dat op dit moment xs4all slecht bezig is, bovenstaande actie getuigd hier van en lijkt erg op een ziggo oplossing. Betalen voor een helpdesk vindt ik not done. Daar komt bij dat op de zakelijke helpdesk de zelfde mensen en dus kennis niveaus zit. weggegooid geld dus.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'XS4All is knettergek geworden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Einde XS4ALL? Algemeen : 131 19 jul 2019
Kan xs4all emailhosting doen voor mijn eigen domein Algemeen : 4 23 jun 2019
XS4ALL moet blijven Algemeen : 2 06 jun 2019
zenderwijzigingen Televisie van XS4ALL per 15 januari 2012 Pluspakket : 2 07 feb 2019
XS4ALL moet blijven - LIVESTREAM vanaf 20:00 Algemeen : 2 01 feb 2019