obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Applaus voor Klapperlijn
Klap(per) mee met dank aan KPN Klap(per) mee met dank aan KPN 0%[0 stemmen]
Wacht op applaus van KPN Wacht op applaus van KPN 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 0
 Onderwerp afdrukken
Klapperlijn niet fijn
Klapperdeklapper
Sinds 16-07-2012 tracht ik gebruik te maken van het XS4ALL 3-in-1 pakket met VDSL2. Maar met de omzetting van mijn perfect werkende ADSL2 Lite internet abonnement met Telefoon-basis en Televisie-basis abonnement naar VDSL Lite kreeg ik van hen een continu onderbroken verbinding waardoor ik sedertdien niet meer kan internetten, bellen of TV kijken. Op deze datum heb ik mij daarom onmiddellijk telefonisch tot hun klachtenservice gewend met het verzoek de niet nakoming van de door U aangegane leveringsverplichting zo spoedig mogelijk te verhelpen of te repareren.

Sedert de datum van oplevering van de VDSL2 verbinding is de levering van mijn 3-in-1 pakket met Internet-Lite, Telefoon-basis (met regionummerbehoud), en Televisie-basis abonnementen nu al 16 dagen ondeugdelijk. We zijn door hen al die tijd opgescheept met een voortdurend onderbroken internetverbinding die slechts 6 seconden of minder online is om vervolgens weer 1 minuut weg te vallen. Mijn internet, telefoon en TV zijn daarmee nu al 16 dagen onbruikbaar met alle gevolgschade van dien. Onderzoek door hun monteur van KPN en twee van Guidion, de vervanging van het Fritz!Box 7360 bruikleenmodem, de ongevraagde downgrade naar een VDSL2 Start abonnement en als klap op de vuurpijl een omzetting naar ADSL Start met TV en een ongevraagd Pluspakket plus summier soelaas het aanleveren van een USB stick voor mobiel internet met een povere 500Mb datalimiet heeft slechts geleid tot aanhoudende wanprestatie.

In mijn vele, vrijwel dagelijkse vruchteloze telefoongesprekken met hun vriendelijke doch machteloze helpdesk en klachten afhandelaars heb ik ze herhaaldelijk gevraagd deze gebreken te herstellen dan wel met een werkend gelijkwaardig alternatief te komen. Steeds heb ik aangegeven slechts naar de oorspronkelijke storingsvrije situatie terug te willen van mijn oorspronkelijke Internet Lite ADSL2 abonnement dan wel door het opheffen van de storing op de KPN lijnverbinding, echter tot dusverre zonder enig resultaat.

Gewenste oplossing
Gewoon mijn oude werkende 3-in-1 met ADSL2,(regio)telefoon-basis en TV-basis terug zonder geklapper, leugentjes en KPN smoezen.
 
data-full-width-responsive="true">
d0t
Kun je mij een mailtje sturen sylvesterb@xs4all.net met daarin je relatienummer dan ga ik kijken waarom de lijn instabiel is en welke oplossingen beschikbaar zijn om de situatie te herstellen.

P.S. Data limiet op UMTS stick is altijd 5GB. De software heeft standaard ingesteld staan 500MB maar dit kun je handmatig wijzigen.
 
Klapperdeklapper
Probleem vanochtend opgelost! Maar geen pluim voor KPN! Die testen de klantvriendelijkheid met VDSL2 voordat ze een deugdelijke dienst leveren aan XS4ALL. Hun helpdesk is okee!Smile
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klapperlijn niet fijn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Continu melding zender niet beschikbaar Klacht over XS4ALL : 8 19 jun 2019
FB7360, USB NAS niet benaderbaar Instelling problemen : 4 10 mei 2019
FB 7590 verbindt niet vglns profiel 35b Fritzbox : 39 23 mrt 2019
port forwarding Fritzbox 7581 werkt niet Instelling problemen : 6 14 mrt 2019
Sites doen het niet goed na installatie F-Secure beveiligingssoftware : 1 22 jan 2019