obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Mijn opnames van de server verwijderd!!
rkoudijs
Sinds enige tijd heeft NBC besloten om o.a. Syfy niet meer voor o.a. de Nederlandse consument beschikbaar te houden. Deze zender is dus dan ook uit het pluspakket verwijderd, iets waar XS4ALL verder geen invloed op kan uitoefenen hoe jammer wij het ook vinden. Wat mij echter wel zwaar tegen de borst stuit is dat alle opnames van ons favoriete programma van de ene op de andere dag van de server zijn verwijderd zonder enige vooraankondiging!, volgens XS4ALL op verzoek van NBC. Dit gaat er bij mij niet in. Volgens mij zijn Mijn Opnames namelijk ook echt "van mij"en heeft niemand het recht om deze zomaar van mij te "af te pakken". Ook niet als het opnames betreft van een zender die geen contract meer heeft met mijn provider. De opnames dateren nog uit een periode dat er nog wel een contract was en bovendien heb ik er ook voor betaald middels abonnements gelden. Gedane zaken nemen hier geen keer maar wat mij betreft is er hier wel een minpunt gescoord....

data-full-width-responsive="true">
Access
Volledig met je eens!
Access

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn opnames van de server verwijderd!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan xs4all emailhosting doen voor mijn eigen domein Algemeen : 4 23 jun 2019
Geluid valt weg van mijn externe boxen als ik de tv uit zet XS4ALL Glasvezel diensten : 3 21 jan 2019
inrichten mail server - TLS nodig? Algemeen : 3 03 dec 2018
"orphan" geplande serie opnames TV Problemen : 1 05 nov 2018
FRITZ!Box 5490 DNS server werkt niet Fritzbox : 9 08 okt 2018