obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel upload onder de 1Mbit
Pieter12345
Hoi, sinds een paar dagen is de upload van mijn 500/500 Internet Pro verbinding gezakt naar nog geen 1Mbit.

http://www.speedtest.net/result/7755735307

Ik heb het idee dat er iets fout zit in een wijkcentrale.
Het probleem doet zich voor bij meerdere computers en telefoons. Vast en via Wifi.
Modem: FritzBox 5490 al opnieuw opgestart en gereset.

Krijg geen contact met XS4ALL via contactformulier, Twitter, Facebook.
Via telefoon 30 min in de wacht. Afdeling opzeggingen neemt meteen op maar doorverbinden daarna duurt weer 30 min.

Iemand een idee?
 
micbael
Ik heb exact hetzelfde probleem. Normaal ongeveer 160/160, nu ineens 4/0,5. Ook al de router gereset, probleem gebeurt hier ook bij meerdere PCs.
Als u een oplossing heeft gevonden in de tussentijd hoor ik het graag.
 
Pieter12345
Volgens de medewerker van de technische dienst was er bij mij in de buurt ook al iemand met hetzelfde probleem. Donderdag komt er een monteur langs.
 
gabbel
Die persoon zal ik we zijn. Heb gisteren melding gemaakt dat ik maar 0,5mbps upload haal. Met een eigen cloud data server thuis is dit niet optimaal zeg maar.

Op twitter reageren ze erg snel vindt ik. Ik gebruik een eigen router oplossing. Ook als test nog de fritzbox 7581 er tussen gedaan maar zelfde euvel. Ik heb trouwens nog niks gehoord over een monteur die langs komt.
 
gabbel
Probleem is bij mij nu net een uur opgelost mijn upload is rond de 130mbps.
 
Pieter12345
YES! Hier ook weer een nette upload.

http://www.speedtest.net/result/7759258499
 
stientiel
Hallo, ik heb al bijna 1 maand dit probleem en ze weten niet wat er aan de hand is. Weet jij/weten jullie hoe ze dit hebben opgelost?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel upload onder de 1Mbit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 mei 2023
informatie voorziening glasvezel aanleg XS4ALL Glasvezel diensten : 28 15 jun 2022
Glasvezel 1000/500 XS4ALL Glasvezel diensten : 3 06 aug 2020
Upload TV ontvanger al weken tot 85% Algemeen : 30 29 jul 2020
7581 100% upload, welk device? Fritzbox : 2 18 jun 2020
Advertentie