obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Verbindingsprobleem FB 7581 met beta
helderzicht

Quote

schuss schreef:

Repeater geüpdatet naar 7.01. Nog steeds geen verbinding op sommige apparaten. Mijn iPad krijgt nog steeds geen verbinding. Repeater er uit en alles doet het weer.
Beetje om wanhopig van te worden,


Sinds twee dagen 7.01 op Fbox en Repeater en veel problemen. Mijn iPad wilde niet verbinden of verbonden blijven. Met een aanzet guestnetwerk gaat het wel goed, verwijder ik het dat is het weer mis.
Na anderhalf jaar DECT gedonder hoop ik dat dit niet weer zo'n eindeloze affaire gaat worden.
 
tubejack

Quote

helderzicht schreef:
Sinds twee dagen 7.01 op Fbox en Repeater en veel problemen. Mijn iPad wilde niet verbinden of verbonden blijven. Met een aanzet guestnetwerk gaat het wel goed, verwijder ik het dat is het weer mis.
Na anderhalf jaar DECT gedonder hoop ik dat dit niet weer zo'n eindeloze affaire gaat worden.


Werkte het wel goed met de vorige versie 06.85? Ik heb namelijk geen enkel probleem met mijn iPad of andere Mac dingen.
 
schuss
Sinds ik 7.01 op F!B en Repeater 1750E heb en een nieuw gastennetwerk heb aangemaakt, heb ik geen verbindingsproblemen meer.

Roel
FRITZ!Box 7581, FRITZ!Repater 1750E, FRITZ!Poweline 530, FRITZ!Powerline 546E.
 
helderzicht

Quote

tubejack schreef:

Quote

helderzicht schreef:
Sinds twee dagen 7.01 op Fbox en Repeater en veel problemen. Mijn iPad wilde niet verbinden of verbonden blijven. Met een aanzet guestnetwerk gaat het wel goed, verwijder ik het dat is het weer mis.
Na anderhalf jaar DECT gedonder hoop ik dat dit niet weer zo'n eindeloze affaire gaat worden.


Werkte het wel goed met de vorige versie 06.85? Ik heb namelijk geen enkel probleem met mijn iPad of andere Mac dingen.


Ik heb geen beta’s gebruikt en gewacht op de officiele 7.1 versie. Tevoren geen aanmeldingsproblemen.
 
tubejack

Quote

helderzicht schreef:
Ik heb geen beta’s gebruikt en gewacht op de officiele 7.1 versie. Tevoren geen aanmeldingsproblemen.


Het enige dat ik zo 1-2-3 kan bedenken is dat bij Mesh extra data tussen de diverse WiFi stations uitgewisseld word.
Als om de e.e.a. reden die communicatie te traag gaat dan kan dat volgens de C'T problemen geven.
Dan kan 6.85 net op het randje goed werken en bij 7.01 met extra data niet....

Vandaar dat ik bij Mesh een UTP kabel gebruik tussen de 1750E en 7581. Dat gaat probleemloos hier.
 
tubejack
Helderzicht, ik heb het netwerk verbouwd hier en de 1750E als repeater ingesteld in plaats van lan bridge. Ook hier nu verbindings problemen met iPad.
Nou de oplossing nog Bye-happy
 
helderzicht
Kabel is geen optie bij mij. Misschien is de repeater defect. Hij is niet in mesh te krijgen. Al 5x teruggezet naar fabrieksinstellingen en knoppenprocedure gedaan. Alleen via LAN te reanimeren en als ouderwetse repeater te gebruiken.
 
helderzicht

Quote

tubejack schreef:

Helderzicht, ik heb het netwerk verbouwd hier en de 1750E als repeater ingesteld in plaats van lan bridge. Ook hier nu verbindings problemen met iPad.
Nou de oplossing nog Bye-happy


Gastnetwerk aanzetten heeft dat probleem bij mij opgelost
 
tubejack

Quote

helderzicht schreef:

Kabel is geen optie bij mij. Misschien is de repeater defect. Hij is niet in mesh te krijgen. Al 5x teruggezet naar fabrieksinstellingen en knoppenprocedure gedaan. Alleen via LAN te reanimeren en als ouderwetse repeater te gebruiken.


Heb je hem al geflased onder windows met het 7.01 image? Nadat ik dat gedaan had deed hij het meteen.
 
tubejack

Quote

helderzicht schreef:

Quote

tubejack schreef:

Helderzicht, ik heb het netwerk verbouwd hier en de 1750E als repeater ingesteld in plaats van lan bridge. Ook hier nu verbindings problemen met iPad.
Nou de oplossing nog Bye-happy


Gastnetwerk aanzetten heeft dat probleem bij mij opgelost


Bij mij werkt het als ik de 1750E bekabeld aansluit en configureer als lan bridge m.i. de beste configuratie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbindingsprobleem FB 7581 met beta', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
7581 inruilen voor 7583? Fritzbox : 34 12 okt 2021
Fritz!box 7581 en fritz dect 500 lamp Domotica : 7 20 apr 2021
7581 naar 7583 Fritzbox : 2 04 okt 2020
7581 en airport extreme/time capsule Fritzbox : 1 22 sep 2020
Advertentie