obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Bugs meegenomen naar Fritz.OS 7
Marcel
Ik wil hier de aftrap geven voor bekende bugs die ondanks een lange Beta fase niet zijn opgelost door AVM en Xs4all.

Versie 7.01 op een 7581.

POP3 werkt alleen als er een IP adres in het server veld wordt ingevoerd. Een domeinnaam wordt genegeert en er wordt dan geen e-mail meer opgehaald.
Gewijzigd door Marcel op 12 november 2018, 23:59
 
ericdere
Kan ik niet reproduceren.
Ik heb ook een hccnet emailadres. Deze werkt alleen via POP3. Dit gaat gewoon goed.
 
cggelde
Kan na de update van de fritz 1750E niet meer inloggen vanaf mijn iphone5s en ipad op de wifi.
Als ik de fritz uit het stopcontact haal lukt het wel weer om via de fritzbox 7581 verbinding te maken via de wifi.
Android toestellen doen het overigens wel via de fritz 1750 E.
Krijg gewoon het mesh teken te zien in de fritzbox zowel bij de fritbox als de repeater.
Is dit een instelling of de zoveelste bug in de avm software.

groetjes Chris
 
Marcel

Quote

ericdere schreef:

Kan ik niet reproduceren.
Ik heb ook een hccnet emailadres. Deze werkt alleen via POP3. Dit gaat gewoon goed.


Dank je Ericdere, ik heb het nu opnieuw geprobeerd en na het veranderen de fritz.box opnieuw gestart en het werkte dan wel.

Omdat er met tussenpauzes gekeken wordt of er nieuwe e-mail is heb het nogmaals getest en als je dan wacht tot de volgende update dan wordt het domein ook gebruikt.

Dus ik was gewoonweg te ongeduldig na het wijzigen van het IP adres naar domein en ik verwachtte dat direct na het opslaan in de fritz.box ook een e-mail server benadering zou plaatsvinden om te controleren of de zojuist ingevoerde gegevens ook werken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bugs meegenomen naar Fritz.OS 7', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 mei 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Advertentie