obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
reacties Webcare-team?
roymarja
Bij al mijn voorgaande ISP's (successievelijk KPN, Telfort en Ziggo) was een Webcare team actief dat geregeld "inbrak" en toelichting gaf op vragen en/onduidelijkheden.
Heeft Xs4All niet zoiets in het leven geroepen?
Niet echt First Class, lijkt me.....
 
lsluijter

Quote

roymarja schreef:

Bij al mijn voorgaande ISP's (successievelijk KPN, Telfort en Ziggo) was een Webcare team actief dat geregeld "inbrak" en toelichting gaf op vragen en/onduidelijkheden.
Heeft Xs4All niet zoiets in het leven geroepen?
Niet echt First Class, lijkt me.....



In dit Forum heb ik dat nooit gezien. Ik zie dat bijvoorbeeld wel bij de XS4ALL google groups.
Loek S
 
tubejack

Quote

roymarja schreef:

Bij al mijn voorgaande ISP's (successievelijk KPN, Telfort en Ziggo) was een Webcare team actief dat geregeld "inbrak" en toelichting gaf op vragen en/onduidelijkheden.
Heeft Xs4All niet zoiets in het leven geroepen?
Niet echt First Class, lijkt me.....


Binnen deze gebruikers groep niet, hier proberen we elkaar te helpen en ervaringen te delen. Op news.xs4all.nl ook niet, daar kun je diep op technisch zaken ingaan. Dan is er twitter en de technische of de klanten helpdesk. Wat is het probleem?
 
roymarja
Nee hoor, geen acuut probleem gelukkig.
Het bevreemdde me dat ik hier nog nooit zulke bijdragen gezien had; heb zulke pro-actieve reacties bij andere providers altijd weten te waarderen.

Met alle respect: op de helpdesk van onze provider hoop ik zo weinig mogelijk aanspraak te maken.
Voordat je het weet hang je op zijn minst een half uur of langer in de wacht.

n.b.: ik twitter niet, te oud.....
 
tubejack

Quote

roymarja schreef:

Nee hoor, geen acuut probleem gelukkig.
Het bevreemdde me dat ik hier nog nooit zulke bijdragen gezien had; heb zulke pro-actieve reacties bij andere providers altijd weten te waarderen.

Met alle respect: op de helpdesk van onze provider hoop ik zo weinig mogelijk aanspraak te maken.
Voordat je het weet hang je op zijn minst een half uur of langer in de wacht.

n.b.: ik twitter niet, te oud.....


Goed beschouwd zijn het keuzes: De helpdesk en webcare van b.v. KPN zijn m.i. erg goed.

Maar hoe komt het? Simpel, alleen al op zo'n experiabox is niet zoveel in te stellen. Dus dat scheelt veel vragen en
de vragen die er nog zijn, zullen simpel zijn. Dat is maar één voorbeeldje.

Bij de helpdesk van XS4ALL kun je alle vragen stellen over diensten die ook maar iets met het internet te maken hebben.
Uit eigen helpdesk ervaring hang je met een klant zo 20 minuten aan de lijn. Daar voelde ik me trouwens nooit schuldig over.
De man of vrouw aan de telefoon kreeg van mij alle aandacht. Bovendien belden ze vaak gratis via hun XS-telefoonnummer.

Verder denk ik dat klanten van KPN en XS4ALL andere soorten gebruikers zijn, ik heb ze beide in mijn kennissen- en vrienden kring ..... keuzes....
Aan de andere kant denk ik wel dat je een punt heb over die lange wachttijden bij de helpdesk. Maar een oplossing weet ik niet 1-2-3.
Mensen willen aandacht, dat kost tijd.Bye-happy
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'reacties Webcare-team?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie