obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
DE NUMMERING VAN DE LAN-POORTEN VAN DE FB 7581
harjans
Een tijdje geleden heeft iemand in het form erop gewezen dat de NUMMERING van de LAN-poorten van de Fritz!Box 7581 niet klopte, maar ik kan de betreffende melding helaas niet meer vinden. Zou iemand mij kunnen helpen? Voor alle duidelijkheid: mijn Fritz!Box draait nog altijd met firmware versie 6.85.
Bij voorbaat mijn dank!
 
rhuijben
Ik heb zo geen linkje voor je maar ik meen dat het toen opgelost werd door het installeren van een 'recovery image'. Dit zou wat settings resetten die zelfs een gewone factory reset vanuit de UI zouden overleven.


Ergens in de verborgen config zouden er labeltjes aan de poorten gekoppeld zitten die alleen op die manier weg zouden gaan.
 
Zeha

Quote

harjans schreef:

Een tijdje geleden heeft iemand in het form erop gewezen dat de NUMMERING van de LAN-poorten van de Fritz!Box 7581 niet klopte, maar ik kan de betreffende melding helaas niet meer vinden. Zou iemand mij kunnen helpen? Voor alle duidelijkheid: mijn Fritz!Box draait nog altijd met firmware versie 6.85.
Bij voorbaat mijn dank!


Zie 21 november in onderwerp "FRITZ!Box 7581 problemen" Daar geeft Roger de oplossingsbeschrijving
 
harjans
Mijn dank voor de reactie! Het is me inmiddels wel duidelijk dat het verreweg het verstandigste is om bij het updaten van de firmware van de FritzBox gebruik te maken van de recovery image. Daar is al het nodige over geschreven in dit forum, maar als digitale leek staat het zweet me al in de handen bij de geachte aan het gebruiken van zo'n recovery image ....

Ik zal eens een stappenplannetje bedenken voor hoe ik de recovery image met zo gering mogelijk risico zou kunnen gebruiken en vervolgens de leden van dit forum op dit plannetje laten "schieten" - hopelijk willen ze dat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DE NUMMERING VAN DE LAN-POORTEN VAN DE FB 7581', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
7581 inruilen voor 7583? Fritzbox : 34 12 okt 2021
Fritz!box 7581 en fritz dect 500 lamp Domotica : 7 20 apr 2021
7581 naar 7583 Fritzbox : 2 04 okt 2020
7581 en airport extreme/time capsule Fritzbox : 1 22 sep 2020
Advertentie