obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
(cache) geheugen van 7581 loopt vol?
roymarja
Compliment terug..!
G vector staat op: full
G.inp waardes: on-off/on-off
Carrier: B43
profiel 35 b

CPU belasting is constant 85%
 
pe0mot
Inderdaad is dit VDSL over 2 draadjes, bij mijn 4 draadjes staan .INP en .VECTOR uit.
Bovendien is je profiel 35b voor korte afstanden = hogere snelheid (gebruikt ook de hogere frequenties).
Oftewel, 3 zaken die anders zijn dan bij mij.

Nu is het wel zo dat dit allemaal settings zijn voor het (x)DSL gedeelte van de broadcom chip.
De CPU performance van dezelfde chip waar Busybox OS op draait is daarvan gescheiden.
Dus ja, het zou kunnen dan de INP, of de VECTOR, of de 35b de fout ingaan, terwijl de rest van de Fritz het prima doet.

Kan je dus niet verder helpen, misschien dat anderen met een korte afstand naar de wijkkast hetzelfde probleem hebben (oorzaak 35b), of alle 7581 gebruikers (dan is het .INP en .VECTOR).
Lijkt me trouwens geen algemeen probleem omdat KPN WAB (de dienst die bijna alle koper providers gebruiken) al een behoorlijke tijd van bovenstaande 3 zaken gebruik maakt voor 2 draads klanten.
Binnenkort gaan ze het daarom ook voor bonding (4 draadjes) gebruiken (hoera, gaat mijn snelheid weer iets omhoog en mijn latency omlaag).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '(cache) geheugen van 7581 loopt vol?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
7581 inruilen voor 7583? Fritzbox : 34 12 okt 2021
Fritz!box 7581 en fritz dect 500 lamp Domotica : 7 20 apr 2021
7581 naar 7583 Fritzbox : 2 04 okt 2020
7581 en airport extreme/time capsule Fritzbox : 1 22 sep 2020
Advertentie