obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
15 kanalen in de allerbeste High Definition kwaliteit
 Onderwerp afdrukken
HD op 1
chefke

Quote

Satfreak1969 schreef:

Quote

chefke schreef:

Bij mij staan ze nu op 1 en verder. 701 en hoger zijn er niet meer op 773 na waarop staat dat de HD zenders verhuist zijn.


Met welke letter begint jou achternaam ??


G

Ik kreeg gisteren onderstaand mailtje:

Beste XS4ALL-klant,
Kijk tv in de beste kwaliteit: HD voortaan vanaf kanaal 1

Hoe beter de beeldkwaliteit, hoe meer plezier u heeft bij het tv-kijken. Daarom verplaatsen we op 8 januari de HD-zenders van kanaal 701 en verder, naar kanaal 1 en verder. U hoeft hiervoor niets te doen. De tv-ontvanger toont automatisch de HD-kwaliteit wanneer een zender die uitzendt.

Goed om te weten:
• De kanaalnummers veranderen. U vindt deze onder 'HD-zenders' in het meest recente zenderoverzicht.
• Heeft u SD-zenders op kanaal 1 en verder verborgen, maar staan de HD-zenders nu op kanaal 1 en verder? Maak dan de verborgen kanalen weer zichtbaar.
• Opnames blijven gewoon beschikbaar. Uw ingeplande opnames vindt u in het overzicht van geplande opnames. Nieuwe HD-opnames maakt u van kanaal 1 en verder.
• Heeft u een persoonlijke zenderlijst met HD-zenders? Stel deze dan opnieuw in.
 
rhuijben
Voor wat ik gehoord heb gaat het op volgorde tv-abonnementsnummer (het nummer dat je gebruikt hebt voor het aanmelden van je decoder en/of de xs4all tv app).

Bij mij is het een nummer als 20000003676xxx. (Laatste 3 cijfers weggelaten om privacy redenen). Ik ben aangemeld in September/oktober 2018, dus sta vermoedelijk ver achteraan in de rij.
 
meppele

Quote

rhuijben schreef:

Voor wat ik gehoord heb gaat het op volgorde tv-abonnementsnummer (het nummer dat je gebruikt hebt voor het aanmelden van je decoder en/of de xs4all tv app).

Bij mij is het een nummer als 20000003676xxx. (Laatste 3 cijfers weggelaten om privacy redenen). Ik ben aangemeld in September/oktober 2018, dus sta vermoedelijk ver achteraan in de rij.

mijn nummer is 20000002421xxx en 701 is bij mij al ongeveer twee maanden 1 HD vanaf 1 dus -eggie-
 
chrisvi
Ik heb 1256 dus veel lager en nog steeds geen hd op een
 
meppele

Quote

chrisvi schreef:

Ik heb 1256 dus veel lager en nog steeds geen hd op een
Even nagezocht, ik kreeg op 3 november '18 deze mail van XS:

https://mailing.xs4all.nl/optiext/opt...ghgN8YFdy2

In de ochtend van 13 nov was alles omgezet -eggie-
 
Satfreak1969
Vandaag kreeg ik ook een email van XS4ALL dat ik omgezet ben naar HD kanalen op kanaal 1 en hoger. Even gecontroleerd,..en yesss het werkt. Nu kunnen we tenminste ook opnemen of terug kijken in HD
 
rhuijben
En gisteren kreeg ik eindelijk de e-mail dat ik vanaf vandaag HDop1 ga krijgen. Straks na mijn werk eens kijken.
 
meppele

Quote

Satfreak1969 schreef:

Vandaag kreeg ik ook een email van XS4ALL dat ik omgezet ben naar HD kanalen op kanaal 1 en hoger. Even gecontroleerd,..en yesss het werkt. Nu kunnen we tenminste ook opnemen of terug kijken in HD
Das mooi, maar opnemen en terugkijken kon altijd al in HD, als je maar het het juiste kanaal koos. -eggie-
 
roymarja
Hier ook vandaag "om" , mooi!
Der logica van de nummering is jammer genoeg ver te zoeken.
Een paar voorbeelden: NGS was 725, nu: 16

De (publieksrechtelijke) Duitsers: waren respectievelijk: 745, 746 en 747
Thans: 44, 45 en 48

Logisch, ja tõch ?!?
 
chrisvi
Oke hier nu ook hd op1 maar heb er wel een probleem mee. BBC 1 HD en niet hd haden tydens locale nieuws verschillen. Niet HD zond het nieuws van London uit en HD staat op rood scherm. Maar het niet HD kanaal is er blijkbaar niet meer wat nu?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD op 1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie