obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
fmrama
Nee het zijn niet alleen bonding klanten. In mijn straatdeel (5 huizen) ben ik de enige. Als ik wat postcodes in fourstack en kpnnetwerk zet is het een beperkt deel van de straten die niet mee gaan.
 
Roger
Het kan ook gewoon verkeerde data zijn bij KPN (komt vaker voor). Fourstack en kpnnetwerk gebruiken dezelfde onderliggende database. Ik zou gewoon even afwachten en kijken wat er bij jou gebeurt als KPN de kabelverdeler vervangt door een actieve straatkast.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
Gieter
Vandaag stond dit in de krant.
Ik lees hierin, dat ze het er nog even door willen drukken.

Quote

Tubantia.nl:
Hoewel KPN nu officieel reageert op het advies, moet nog een definitief besluit worden genomen over het doorzetten van de plannen. Volgens bronnen binnen KPN gebeurt dat waarschijnlijk voor 1 oktober. Er wordt niet gewacht tot nieuwe ceo Dominique Leroy per 1 december aantreedt.
 
wil
Vandaag bericht in krant dat management van xs4all advies or naast zich neerlegt. Management xs4all wil dat xs4all opgaat in KPN. Ik snap hier niets van. Is er gerommel onder medewerkers xs4all? Dan is dit de snelste manier om einde te maken aan xs4all.
 
Dutch Viking
Het management van XS4ALL is geparachuteerd door KPN, en heeft geen enkele affectieve verbinding met het bedrijf. Het zegt mij voldoende dat de OR in opstand is gekomen en hoogstwaarschijnlijk nu naar de rechter zal gaan stappen. Terecht.
 
Roger
Die rechtszaak zal denk ik niets uithalen. Tenzij er sprake is van onrechtmatig handelen (zoals eerder in deze kwestie toen geen advies van de OR was gevraagd) of aantoonbaar wanbestuur (wat in elk geval niet apert is), zal de rechter de eis afwijzen. Rechters zijn er niet om bedrijven te besturen.

Het enige wat nog mogelijk is dat de OR met de rechtszaak erin slaagt de zaak over het aantreden van de nieuwe CEO (per 1 december) heen te tillen in de hoop dat mevr. Leroy het anders zal zien. KPN zal dit ongetwijfeld proberen te voorkomen door aan te dringen op spoed 'omdat dit proces al heel veel schadelijke vertraging heeft opgelopen'.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
Chrisdb
Toch is er wel degelijk sprake van onrechtmatig handelen, volgens mij.
De OR had niet alleen betrokken moeten worden in de vraag 'hoe' de integratie dient plaats te vinden maar ook 'of' de integratie moet plaatsvinden. Daarover waren afspraken gemaakt, als ik me niet vergis...
De Missie van XS4ALL gaat verder bij Freedom Internet. Ik ben verhuisd, verhuis jij mee?
 
Tegelen
Zojuist een mail van xs gehad over het besluit van management.
De mail klinkt niet verkeerd, zelfde service, behoud fritzbox enz.
Ben benieuwd.
Mocht het overgaan uberhaupt voor een veel slechtere service zorgen, zal ik niet twijfelen weg te gaan.
Tuurlijk hoop ik niet, want ik ben na jaren ellende van Ziggo alleen maar zeer te spreken over xs.
In al de jaren maar 2 kleine dingetjes gehad, 1 inslag bliksem in de buurt waardoor modem de geest gaf.
Prima service gehad , dag erna nieuwe in huis.
En een korte tijd geleden een aantal uren geen internet.
Dus over xs heb ik niks te klagen !!!!
Hoop echt dat bij overgang alles hetzelfde blijft
 
tubejack
Het verhaal van KPN klinkt plausibel, maar zie ik vooralsnog als een ordinaire bezuiniging. Die de directie koste wat het kost willen doorduwen. Waarom? gezichtsverlies?

Het is geen schande, maar juist een kracht, om halverwege een proces bij te sturen of radicaal om te gooien. In dit geval omdat er zoveel mensen zijn die gehecht zijn aan het merk en bijbehorende service én mogelijkheden van XS4ALL. M.a.w. : "voortschrijdend inzicht"

Doe er juist je voordeel mee KPN, al die trouwe klanten. De kabelmarkt is of komt open voor andere partijen. Net zoals het KPN netwerk nu via WBA beschikbaar is. Dan lijkt me dat handig dat je dat een dochter zoals XS4ALL dat laat doen.

Dan heb je nóg meer klanten. Zullen de aandeelhouders ook blij mee zijn. Wink Win/win/win.

Zo zijn er nog veel meer creatieve mogelijkheden, om ook het KPN merk te versterken. Wat dacht u van : KPN mét internettechnologie van XS4ALL.
 
Roger
Het gaat uiteraard primair over geld. Niet alleen heeft KPN elke Euro die ze vrij kunnen maken nodig voor 5G, maar ook zullen ze willen voorkomen dat het aandeel verder zakt en ze een (te) goedkope overnameprooi worden. Soms is het ook gewoon de persoonlijke voorkeur van de grote baas. Die wordt vervolgens onderbouwd met een business case waarbij naar het gewenste resultaat toe wordt gerekend. Dat het achteraf niet klopt, daar maalt niemand om. Business case, klaar is kees werd dat genoemd ten tijde van de Commissie Elias. Iedereen weet het, niemand doet wat. Zwijgen is beter voor je carrière. Besluitvorming op topniveau is vaak veel minder rationeel dan je zou denken/willen.

Van de nieuwe CEO hoeft XS4ALL overigens ook al niets te verwachten. Die heeft momenteel wel wat anders aan haar hoofd: https://www.telegraaf.nl/financieel/1...n-topvrouw.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie