obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
tubejack
Dat snap ik Roger. Het is niet eenvoudig om een nieuwe provider op te zetten. Dat bleek al tijdens de 1e meting en de life stream "in de Waag van 28 januari 2019" Verder citeer ik b.v. TV Totaal https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-ze...-grofvuil/
[...] Maar tot nu toe is dit plan B voor de huidige XS4All-klanten bij veel mooie woorden gebleven.[...]

Politiek? Privacy lijkt me toch wel een aandachtspunt na de invoering van de privacy wet.
Gewijzigd door tubejack op 25 september 2019, 08:26
 
tubejack

tubejack schreef:


Politiek? Privacy lijkt me toch wel een aandachtspunt na de invoering van de privacy wet.


Er zit beweging in https://xs4allmoetblijven.nl/nieuws/opnieuw-kamervragen-over-xs4all-kpn/
 
mari
Met dit soort brieven aan de kamer heb ik niet veel.
Ik neem als voorbeeld het programma kassa of radar.
Vaak komen daar figuren uit de kamer en zeggen dat ze vragen gaan stellen.
Dat gebeurd dan ook, alleen schiet men er niks mee op.
Dit soort dingen zet totaal geen zoden aan de dijk.
Persoonlijk zie ik dit soort kamervragen als een politiek spelletje waarbij de indiener zich wil profileren.
Sorry dat ik er zo over denk.
Kijk eens naar gevaarlijke cv ketel, vragen aan de kamer gesteld en ga maar door.
Wat is er tot op heden uit gekomen ?? nul komma nul.
En dan gaat het bij de ketel om huizen die afgebrand zijn, echt niet over iets als internet.
 
tubejack
Als je niks doet, gebeurt er zeker niks Mari. Mocht de 2e kamer zich ooit druk maken over onze privacy of internet veiligheid dan kun je ze om de oren slaan dat ze niets hebben gedaan voor de enige provider die dat soort dingen hoog in het vaandel heeft.
 
Roger

mari schreef:

Persoonlijk zie ik dit soort kamervragen als een politiek spelletje waarbij de indiener zich wil profileren.
Sorry dat ik er zo over denk.

Wees gerust, je bent niet de enige.

Quote

Kijk eens naar gevaarlijke cv ketel, vragen aan de kamer gesteld en ga maar door.
Wat is er tot op heden uit gekomen ?? nul komma nul.

In politiek Den Haag is inderdaad niets gebeurd, maar een woningstichting hier in de buurt gaat de betreffende ketels preventief vervangen. De kamervragen hebben daarbij denk ik geen rol gespeeld, de onrust onstaan door de TV-uitzendingen wel.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
tubejack
Er is weer nieuws https://xs4allmoetblijven.nl/nieuws/k...vider-aan/
 
fmrama
Volgens mij was alles gezet de koop van xs door een investeerder. Kpn had al financiele informatie aan deze investeerder gegeven. Maar is er verder niet meer op in gegaan. Dat gaat niet door. (Bron FD) En nu een crowdfunding. Ik moet nog zien of dit de oplossing is.
Een deel van De 54000 ondertekenaars zullen hieraan deelnemen. Maak zelf maar het rekensommetje, dan kom je niet ver. Of is dit te negatief?
Gewijzigd door fmrama op 26 september 2019, 11:40
 
roymarja
Nee hoor, tenminste naar mijn beleving....
Misschien doen we er beter aan de waarheid onder ogen te zien.
Geen dagdromerij en vooral geen opportunisme meer!
 
Roger
https://tweakers.net/nieuws/157806/ac...vider.html

"Woordvoerder Kirsten Verdel zegt tegen Tweakers dat de site voor het project in principe al klaar staat, maar er nog de laatste hand aan wordt gelegd. De bedoeling is dat geïnteresseerden meteen al 'klant' kunnen worden van de nieuwe provider, ook als die nog geen internetabonnementen kan aanbieden. Er zal direct een product beschikbaar zijn, maar de woordvoerder kan nog niet zeggen wat dat is."

Welk product zou ik primair willen afnemen anders dan een internetabonnement?
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
Gieter

Roger schreef:


Welk product zou ik primair willen afnemen anders dan een internetabonnement?


Het actiecomité heeft de ambitie om met zijn eigen provider via alle bestaande netwerken internetabonnementen aan te bieden. Zowel via het KPN-netwerk, het kabelnetwerk van VodafoneZiggo als via glasvezelnetwerken. Daarvoor moeten contracten afgesloten worden met de beheerders van die netwerken.

Dat is vernieuwend
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie