obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
Tiidmasine

Gieter schreef:

Roger post=10180


Welk product zou ik primair willen afnemen anders dan een internetabonnement?


Het actiecomité heeft de ambitie om met zijn eigen provider via alle bestaande netwerken internetabonnementen aan te bieden. Zowel via het KPN-netwerk, het kabelnetwerk van VodafoneZiggo als via glasvezelnetwerken. Daarvoor moeten contracten afgesloten worden met de beheerders van die netwerken.

Dat is vernieuwend


Krijgen we dan geen koppel verkoop ? Ik zelf wil alleen internet met een vast ip-adres en de mogelijkheid een eigen server te draaien. Mobiel internet vind ik overbodig. Dat zit nu wel bij mijn abo in maar ik gebruik het zelden tot nooit. (Heb en wil geen smartphone) Ook telefonie en tv zit ik niet op te wachten. Ik neem aan, dat ik niet de enige ben die het zo wenst.....
 
Hvhoek
KPN heeft noooit de ambitie gehad om xs4all te verkopen. Het is alleen een vertragingstactiek geweest om de wind uit de zeilen te nemen van het actiecomitee in de veronderstelling dat de emotie wrl zal afnemen en de klanten toch wel blijven.
KPN zal nooit en te nimmer het gedachtengoed van xs4all kunnen overnemen.
 
wil
KPN trekt de benoeming van Dominique Leroy als nieuwe CEO van KPN in.
 
meppele

https://nos.nl/artikel/2303986-kpn-zi...vrouw.html
 
fmrama
Uw verbinding met DL is verbroken. Probeer later opnieuw.Bye-sad
 
tubejack

Vind het geen goed nieuws. Frown
 
tubejack
https://nos.nl/artikel/2304135-kpn-be...r-weg.html

Hij moet de strategie die eerder onder Ibarra is opgesteld gaan uitvoeren. Daarin wil KPN onder meer efficiënter gaan werken, meer glasvezelnetwerken aanleggen en meer diensten aan klanten gaan verkopen. Ook staat het schrappen van het merk XS4ALL op de planning. Frown
 
wil
De man die xs4all wil opheffen nu de ceo van kpn.
 
mari
@ tubejack,

Eerst sorry voor late reactie.
Je schrijft: Als je niks doet, gebeurt er zeker niks Mari. Mocht de 2e kamer zich ooit druk maken over onze privacy of internet veiligheid dan kun je ze om de oren slaan dat ze niets hebben gedaan voor de enige provider die dat soort dingen hoog in het vaandel heeft.

Denk jij nu werkelijk dat je ze om de oren kunt slaan met zoiets.
Ik wil natuurlijk ook dat xs blijft bestaan, dat is en blijft zo.
Maar politiek om de oren slaan is wel een hele grote grap.
Elke politieke partij heeft dingen gedaan die niet waar gemaakt zijn.
En wat gebeurd er, juist ja niks.
Ze worden gewoon de hand boven het hoofd gehouden.
Ik geef nog 1 klein voorbeeldje, bonnetjes affaire.
Niks maar dan ook niks veranderd er.
Zelfs niet met rechtszaken tegen bepaalde figuren uit de politiek.

Ook nu weer vragen van de pvda over xs4all , was dat niet in het verleden de partij voor de hardwerkende mensen. Zijn veranderd in partij van de armoede, beloftes beloftes en niks daar. Nu lopen ze vooraan met mensen op duizenden euro's onkosten jagen met milieu.

Ik wijk af van thema dat weet ik, maar in de politiek heb ik nog veel minder vertrouwen dan in KPN.
 
tubejack

mari schreef:

@ tubejack,
Eerst sorry voor late reactie.


Geeft niet.Wink

Zoals het er nu voorstaat, vrees ik dat XS4ALL onder KPN een verloren zaak is. Maar ik blijf natuurlijk hopen dat het gezonde verstand bij KPN terug komt.

Politiek, ik zal ze er fijntjes aan helpen herinneren. Doe ik vaker.
Meestal krijg je wel een reactie. Meer kan ik er niet aan doen.

Op naar plan B. Bye-happy
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie