obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
multigeo

LeoK schreef:

Weer een xs4all-nieuwsbrief. En toch... Ik kan er niet zonder scepsis naar kijken. Is die 10GB opslag (cadeau) een lokkertje om te blijven?

Dat weet alleen KPN zeker, maar het valt mij ook op dat tot begin dit jaar geen combi-voordeel gold bij XS4ALL en Telfort abonnementen.
Toen de ophef over XS4ALL begon kreeg ik ineens aanbiedingen voor die combi, maar dan gaat het lopende abonnement Telfort over naar KPN en je hebt weer een contractvast periode. Bij verbreken van de combi krijg je dan de volle mep ineens om de oren en je kunt niet weg zolang dat contract nog loopt.
Ik houdt mijn opties open totdat de eindsituatie helder is. Die paar kwartjes in de maand extra maken op het geheel toch niet uit en die 10G opslag is te weinig voor mijn back-ups.

Dus ja, ik beschouw het als een "vasthoud"-lokkertje. Thank you, but no thank you.
 
wil
Ik heb voor de omruil naar 7583 modem contract moeten verlengen. Ik ben bang dat ik voorlopig niet van xs4all/kpn af kom.
 
multigeo

wil schreef:

Ik heb voor de omruil naar 7583 modem contract moeten verlengen. Ik ben bang dat ik voorlopig niet van xs4all/kpn af kom.

Dat contract zal waarschijnlijk een jaar lopen (vanaf de opdracht tot omruil van de modem).
Ik verwacht geen grote veranderingen gedurende het eerste jaar.
Zodra de door KPN bedoelde integratie is afgerond zullen waarschijnlijk langzaamaan de effecten zichtbaar gaan worden. Tegen die tijd is je contract wel afgelopen.
Er is echt geen reden voor paniek.
 
fmrama
Als xs4all ophoud te bestaan, heeft het contract ook geen bestaansrecht meer! Toch?
 
Tiidmasine

fmrama schreef:

Als xs4all ophoud te bestaan, heeft het contract ook geen bestaansrecht meer! Toch?


Klopt. Je hebt dan het recht om per omgaande op te zeggen !
 
wil
Tenzij KPN XS4ALL blijft vasthouden als onderdeel om nieuwe provider dwars te zitten. Van Kirsten Verdel ook begrepen dat KPN de xs4all email adressen niet vrij geeft. Ze noemt dat het gijzelen van de klanten.
 
fmrama

meppele schreef:

fmrama post=10426

Ik ben benieuwd of dit de werknaam gaat worden.
Bij bits of freedom kun je nl een email adres krijgen eindigend op @freedom.nl
Dit gaat elkaar bijten?

Of bits of freedom gaat op (of mee) in de nieuw provider, dat kan ook natuurlijk.
We zullen het de elfde van de elfde om elf over elf weten.



Volgens een twitter bericht van bits of freedom dragen zij zeker hun steentje bij. Maken ze 11-11 bekend.
fmrama voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
fmrama

wil schreef:

Tenzij KPN XS4ALL blijft vasthouden als onderdeel om nieuwe provider dwars te zitten. Van Kirsten Verdel ook begrepen dat KPN de xs4all email adressen niet vrij geeft. Ze noemt dat het gijzelen van de klanten.


Dan maar een paar maandjes twee providers. (Bekostigen uit de bijdrage aan xs4allblijft) Annoying
En het geeft tijd om de email adressen om te zetten.
 
Tiidmasine

wil schreef:

Tenzij KPN XS4ALL blijft vasthouden als onderdeel om nieuwe provider dwars te zitten. Van Kirsten Verdel ook begrepen dat KPN de xs4all email adressen niet vrij geeft. Ze noemt dat het gijzelen van de klanten.


Dat probleem heb ik jaren geleden al in voorzien: Heb een paar gmail adressen en een mail adres wat ik huur bij een domeinnaam. Verder zal het me worst zijn. IP-telefonie heb ik ook geregeld buiten de internetprovider om. Dus in geval mogen ze die adressen op een plaats stoppen waar de zon nooit schijnt ;-)
 
Gieter
Teller staat op 200% Yeah
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie