obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
fmrama
Klopt idd. De keizer ligt in het mausoleum. Dus het wakker maken, kan geen excuus zijn van kpn.
Erger nog! KPN netwerk kent mijn eigen adres niet meer sinds het weekend.
Gewijzigd door fmrama op 20 januari 2020, 21:31
 
sciurius
https://www.sidn.nl/nieuws-en-blogs/freedom-internet-een-isp-die-privacy-voorop-stelt
 
bart125
De 7590 werk prima op 1 aderpaar van een pair bondig lijn

ik heb dat een tijdje zo aangesloten gehad
 
multigeo
Dit is de commitment van KPN voor de veiligheid en privacy van hun klanten.
Diep treurig. :-(

https://www.trouw.nl/binnenland/als-e...~bc74efc5/
 
Tiidmasine
Ik heb van XS4ALL nog altijd een 7369 Fritzbox. Heb een opvolger geweigerd. Dat had te maken met het functioneren van DECT. Als ik straks overstap zal ik dus die 7369 kwijt raken. Oplossing: Heb voor een paar tientjes eentje via Marktplaats gekocht. Die stuur ik dan terug zodat ik geen halsbrekende toeren meer in mijn meterkast hoef uit te halen............ Bezit meerdere type Fritzboxen. Gebruik er eentje als router. Smile
 
fmrama
Het is nog maar de vraag of kpn straks de fritzboxxen gaat terugvragen als je niet mee over wilt naar kpn. Helpless . Wat moeten ze ermee?
 
sciurius
Om te plagen...?

Serieus: Vroeger, toen KPN nog PTT was en van die mooie grijze plastieke telefoons leverde dan moest je bij wisseling die telefoon ook inleveren. Op de vraag wat de PTT ermee deed was het antwoord: Vernietigen.

80ffa457-4833-49b7-aee4-fb6adbbe8337
 
Tiidmasine

sciurius schreef:

Om te plagen...?

Serieus: Vroeger, toen KPN nog PTT was en van die mooie grijze plastieke telefoons leverde dan moest je bij wisseling die telefoon ook inleveren. Op de vraag wat de PTT ermee deed was het antwoord: Vernietigen.

80ffa457-4833-49b7-aee4-fb6adbbe8337


Ik vermoed dat ze die Fritzboxen ook doodleuk door de shredder mikken. Maar goed; officieel heb je dat ding in bruikleen. De kans zal zeker bestaan dat ze het ding terug willen hebben............Annoying
 
bart125
ze worden gerecycled voor bruikbare onderdelen dat doet xs4all er nu in ieder geval wel mee.

die oudjes werden overigens eigendom
ik heb geregeld een nieuwe aangevraagd met een jaar contract verlenging en de oude verkocht op mp.
 
wil

bart125 schreef:

ze worden gerecycled voor bruikbare onderdelen dat doet xs4all er nu in ieder geval wel mee.

die oudjes werden overigens eigendom
ik heb geregeld een nieuwe aangevraagd met een jaar contract verlenging en de oude verkocht op mp.

Ik moest oude modem altijd terugsturen bij contract verlenging. Zoniet moest ik oude modem betalen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie