obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
Gieter
De 7170 was de laatste die ik mocht houden.
Een buur die contract verlengde met een veel hogere snelheid mocht oude wel houden. Wel met de mededeling dat beide retour moeten als contract beëindigd word.
 
Gieter
https://tweakers.net/nieuws/162828/kpn-verloor-vorig-jaar-56000-internetklanten.html
 
LeoK
Misschien kunnen ze meteen even uitleggen hoe dat werkt: Het bedrijf verklaart dat onder meer door te wijzen op migraties vanuit consumenten. Gaat dat operatief? Is het pijnlijk
 
bart125
Bij de laaste omruilactie,s heb ik hem ook retour gezonden
maar ik ben al 25 jaar lid en heb er heel wat gehad die niet in bruikleen waren
 
fmrama
Stel dat er 10.000 mensen van xs overstappen naar freedom, denk ik dat het voor kpn een hele administratie wordt om te checken of al die 10.000 fritzen terugkomen. Ik kan me vergissen natuurlijk. LOL
 
t541hoo
Daar hebben ze straks nog wat Xs4all medewerkers voor met een flex contract. Die gaan dat heel gemotiveerd administreren.
 
tubejack

t541hoo schreef:

Daar hebben ze straks nog wat Xs4all medewerkers voor met een flex contract. Die gaan dat heel gemotiveerd administreren.

Welnee joh, dat is uitbesteed aan een externe partij.
 
Dutch Viking
Externe partij: Tencent misschien? (Zie artikel in Trouw. Brrrrr.)
 
t541hoo

Dutch Viking schreef:

Externe partij: Tencent misschien? (Zie artikel in Trouw. Brrrrr.)
KPN werkte ook al met Deep Packet Inspection dat ze volgens mij van Fox-IT van Ronald Prins betrokken. En die man is nu lid van de TIB brrrr.
 
Ton14
From: Mijn XS4all email adres.
To: "info@xs4all.nl" <info@xs4all.nl>
Sent: Jan 29 2020 1:19PM
Subject: Tijdelijke email doorsturen

Het bericht wat ik bij het doorsturen van mijn emails heb gezet.
-----------------------------------------------------------

Dit bericht bleek met mijn XS4all email adres verstuurd te zijn en kreeg ik een antwoord op van XS4all (KPN??), een paar pikante details:

1. Ik heb deze mail niet gestuurd.
2. Mijn PC stond helemaal UIT.
3. Er staat niets in mijn map "verzonden items"

Wat is hier ineens aan de hand, ik heb vragen gesteld en ga dit melden bij het AVG meldpunt, want hier klopt helemaal niets van. Zijn er meer die zoiets hebben?

PS. mijn XS4all emails heb ik geïmporteerd bij Freedom.nl, ging heel makkelijk en snel en heb al mijn emails bij XS4all verwijderd en "doorsturen" aangezet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie