obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
bart125
vast wel ik kreeg ook een aanbieding om te blijven met de eerste 9 maanden 15 euro korting en een heel verhaal dat de verbinding over 2 manden sneller wordt


Dat laatste is echter al ongeveer 1/2 jaar zo datum schuift steeds op al het zover is.
Volgens mij is de fourstack site een schoolvoorbeeld van fake nieuws om kpn uiitstel te bezorgen voor het updaten van hun lijnen
 
Roger
Ik heb in de tijd dat ADSL werd uitgerold een overzicht (*) bijgehouden van wanneer welke nummercentrale zou worden voorzien. Ook toen zag je de planning voortdurend wijzigen. Planningen kunnen door allerlei oorzaken opschuiven. De twee belangrijkste zijn gebrek aan mensen voor de uitvoering en het uitblijven van vergunningen. En dan is er uiteraard ook nog zoiets als ordinaire tegenslag.

De Fourstack sites zijn niet meer dan web front ends voor KANVAS, een intern informatiesysteem van KPN. KANVAS is binnen KPN de bron van de Ultieme Waarheid t.a.v. wat waar beschikbaar is of komt. Ook de orderstraten hangen hier aan: als iets niet in KANVAS staat, kan het ook niet worden geleverd. Dat kan bij administratieve fouten heel wat frustraties opleveren (bv. dat geen internet kan worden geleverd in je nieuwbouwhuis).

(*) Saillant detail: dat overzicht bleek ook door de OPTA te worden gebruikt omdat ze die informatie van KPN niet kregen (het standpunt van KPN was dat de OPTA voor de ADSL-dienst niet bevoegd was).
Gewijzigd door Roger op 04 februari 2020, 15:48
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
fmrama
Ik heb het al eens vermeld. Dat kpn fourstack een andere database gebruikt dan kpn netwerk. Fourstack gebruikt het oude huisnummer met toevoeging oud. Kpn netwerk gebruikt het huidige juiste huisnummer. Er heeft ooit een adres vernummering plaatsgevonden). Nu zijn ze hier in de buurt druk bezig met het omzetten naar straatkasten. Hopelijk ook mijn adres. Ik houdt dus beide goed in de gaten, mocht er iets wijzigen op snelheidsgebied.
 
Gieter
https://www.netkwesties.nl/1409/strijd-om-xs4all-en-klanten-vooral-gevoerd.htm
 
sciurius
Ik vraag me af hoe het zal gaan met diensten als de shell server en newszilla...
KPN heeft die voor zover ik weet niet.
 
Roger
Het aantal gebruikers van deze diensten is klein. De kosten zijn dus relatief hoog en er zal ook geen business case zijn om ze aan te bieden als betaalde extra's. Mijn inschatting is daarom dat er uiterlijk 2021 gewoon de stekker uit wordt getrokken. Van XS4ALL verdwijnt z.s.m. alles behalve de naam. Voorlopig dan.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
Ton14
Bericht van "Tweakers"

KPN stelde 'agressieve tegenacties' voor bij concurrentie glasvezel

https://tweakers.net/nieuws/163314/kpn-stelde-agressieve-tegenacties-voor-bij-concurrentie-glasvezel.html
 
meppele

Ton14 schreef:

Bericht van "Tweakers"

KPN stelde 'agressieve tegenacties' voor bij concurrentie glasvezel

https://tweakers.net/nieuws/163314/kpn-stelde-agressieve-tegenacties-voor-bij-concurrentie-glasvezel.html

Zie ook: https://www.trouw.nl/nieuws/kpn-frust...~b50a4ea0/ Misschien wel de beste krant ....... Clap
 
Dutch Viking
Tot zo ver de klantvriendelijkheid van KPN - daar hebben we als XS4ALL-leden dus 'veel' van te verwachten.....
 
Marcel
Dat doet de KPN al tientallen jaren en het is ook bekend. Nu is het opschift aanwezig vsn de zijde van de KPN.

De monopolisten moeten de kettingen worden aangelegd en hun infratructuur tegen redelijke prijzen ter bescikking stellen als dat technisch mogelijk is.

Kijk naar T-Mobile alleen nog to 100 M/bit te aanbieden op glasvezel van de KPN.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie