obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
rotro
Overstapservice is wettelijk verplicht. Dit is ooit door de Tweede Kamer ingevoerd om overstappen gemakkelijker te maken.
 
jemmie
Heb je hier ook een link naar, bij mijn weten is het voor ISP's niet verplicht.

Zelf ook al gezocht, maar kwam alleen maar berichten tegen die spraken over als de provider dit ondersteund.

https://www.totaalwijzer.nl/artikelen...etprovider
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
fmrama
Zou Freedom het op een akkoortje gooien met xs4all en bij overstap een afkoopsom voor de fritzbox betalen. Lijkt mij een beetje overdreven om oude fritzen te verzamelen en dan te vernietigen.
 
tubejack

fmrama schreef:

Zou Freedom het op een akkoortje gooien met xs4all en bij overstap een afkoopsom voor de fritzbox betalen. Lijkt mij een beetje overdreven om oude fritzen te verzamelen en dan te vernietigen.


Waarom zouden ze dat doen?, Alles buiten een 7590 en 7583 is niet interessant.
 
Gieter

tubejack schreef:


Alles buiten een 7590 en 7583 is niet interessant.


Een 5490 direct op de glasvezel?
 
fmrama
Als ik overstap van xs naar free, lever ik mijn 7583 in en krijg dan een andere 7583. Beetje onzinnig . Maar het zal de praktijk worden. KPN heeft natuurlijk ook nog wat in te brengen.
Het was zomaar effe een gedachte.
 
tubejack

fmrama schreef:

Als ik overstap van xs naar free, lever ik mijn 7583 in en krijg dan een andere 7583. Beetje onzinnig . Maar het zal de praktijk worden. KPN heeft natuurlijk ook nog wat in te brengen.
Het was zomaar effe een gedachte.


Maar dan heb je wel weer een nieuwe en de configuratie kun je er zo in fietsen.
Nee die twee, zie ik echt geen vriendjes worden. Hooguit zakenpartners, omdat het moet.
 
Tiidmasine
Is er al een capabel persoon die over enig vrije tijd beschikt met voldoende kennis van zaken die een nieuw gebruikersforum op kan/wil zetten (freedom.gebruikers.eu) ???
Dit omdat de titel van dit topic eigenlijk niet meer klopt !! (De vraagtekens mogen weg) Annoying
 
Access

Tiidmasine schreef:

Is er al een capabel persoon die over enig vrije tijd beschikt met voldoende kennis van zaken die een nieuw gebruikersforum op kan/wil zetten (freedom.gebruikers.eu) ???
Dit omdat de titel van dit topic eigenlijk niet meer klopt !! (De vraagtekens mogen weg) Annoying


Ik was je al voor! Hij bestaat al sinds december, maar ik heb er nog geen ruchtbaarheid aan gegeven. Er moet namelijk nog het e.e.a. opgeschoond worden. Wie helpt?

80x15freedom

Freedom Gebruikers Groep

Alle accounts zijn gewoon te gebruiken tenzij je van dit forum (xs4all) na december 2019 lid bent geworden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Dutch Viking
OneMoreThing: "KPN heeft laten weten dat de klantmigratie van XS4ALL uiterlijk 1 januari 2022 afgerond moet zijn. De klanten gebruiken dan KPN-technieken. Dat staat te lezen in een brief die de telecomprovider naar medewerkers van de internetprovider stuurde in het kader van de overgang.
Sinds zondag 1 maart hoort het personeel van XS4ALL officieel bij moederbedrijf KPN en dat betekent dat er ook nieuwe werkmethoden en regels aan komen. Echter, het moment waarop het personeel anders te werk moet gaan en de manier waarop anders gewerkt moet worden, hangt af van de snelheid van de klantmigratie. Die migratie moet dus uiteindelijk 1 januari 2022 afgrond zijn. Wanneer de overgang afgerond is, dan zal het personeel dus te maken krijgen met nieuwe regels en manieren van werken."
Alles zou toch bij het oude blijven, KPN?
Leugens!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie