obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
Gieter
Ze gaan de dingen van xs4all die interessant zijn toevoegen aan kpn.
Dus, voor alle kpn klanten. Dat ze oninteressante dingen afstoten vertellen ze niet.
Alles modulair, Je ziet het nu al op de kpn prijslijst "Techdesk €5 p/m"
Dan blijft alleen de domeinnaam bestaan voor de oude klanten.
Uiteindelijk verwacht ik hetzelfde als hetnet, die hebben alleen nog de oude adressen. maken ze een nieuwe aan is het kpn.

Leugens is een groot woord, ze vertellen het dusdanig dat het verkoopbaar is.
Je moet wel goed lezen. Toen xs4all samen ging met kpn kregen ze ook een site met spaghetti structuur. Als je iets specifieks wilt weten, moet je heel lang zoeken.
 
Marcel
En de oude gaat de sloop in. Beter dat Freedom het modem/router overneemt tegen een redelijk bedrag.

Er zijn dan alleen winaars en het mileu vaart er ook goed bij. Eigenlijk zou de overheid hier een rol in moeten spelen.
 
tubejack

Marcel schreef:

En de oude gaat de sloop in. Beter dat Freedom het modem/router overneemt tegen een redelijk bedrag.


Waarom Freedom? Misschien is het mogelijk om zelf het modem over te nemen.
 
Roger

tubejack schreef:


Marcel post=11230

En de oude gaat de sloop in. Beter dat Freedom het modem/router overneemt tegen een redelijk bedrag.

Waarom Freedom? Misschien is het mogelijk om zelf het modem over te nemen.

Dat kan. Je stuurt het modem na opzegging niet terug en krijgt (misschien?) een rekening van 99 Euro. Dat stond in elk geval als 'dreiging' in de brief bij de 7590 die XS4ALL leverde ter vervanging van de 7581.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
Marcel
Omdat Freedom altijd een modem gaat leveren en dan zit jij er met twee en niemand schiet daar mee op.
 
tubejack

Marcel schreef:

Omdat Freedom altijd een modem gaat leveren en dan zit jij er met twee en niemand schiet daar mee op.


Voor het beheer Freedom is nieuw veel handiger. Mocht het huidige modem een courant model zijn, wie weet wordt het wel refurbish. Zelfs als dat niet het geval is, electronica zit zo in elkaar dat het milieuvriendelijk gedemonteerd kan worden.

Als het een een modem dat je zelf hebt aangeschaft, kunt je het toch verkopen op Marktplaats ?

Ik heb nu ook 2 modems 1 van mijn zelf en 1 van de provider = altijd internet als er 1 stuk gaat of kuren heeft zoals de 7581.

Kortom ik zie het probleem niet zo. Think
 
Gieter
Ik verwacht een gigabit verbinding.
Als ik dan kijk hoe een andere provider dat doet.
De NTU er uit...Of toch de Genexis.
https://www.tweak.nl/glasvezel/appara...atuur.html
 
Gondelier
Het is toch eigenlijk te gek dat als je een nieuwsbrief krijgt van XS4ALL d.d. 05-03-2020 dat daar de tekst staat: " Bij ons zit u goed: XS4ALL Glasvezel wéér als beste getest " Sad over 2020.
Dat daar een link aan gekoppeld is die verwijst naar een Blog van XS4ALL van MEI 2019 Sad ..
Ook de reacties die daar van klanten in worden weergegeven zij van 6 t/m 9 mei 2019 Sad .
Dat moet toch beter kunnen KPN !!
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
Roger
Marketing = keeping up appearances.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
Gieter
In de resultaten van 4e kwartaal 2019 staat.(consumentenbond)
XS4ALL-klanten waren vorig kwartaal het meest tevreden, maar zij hebben dit kwartaal flink in moeten leveren: ze dalen van 2 keer een 8,5 naar een 7,1
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie