obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
t541hoo

Gondelier schreef:

... Glasvezel wéér als beste getest ...
Ik verbaas mij altijd weer over dat ambigue zinnetje.

Wanneer iets "als beste getest" is, betekent het nog niet dat het ook "het beste" is.

"Kwam weer als beste uit de test" maakt aan alle onduidelijkheid een eind.
 
meppele

t541hoo schreef:

Gondelier post=11246

... Glasvezel wéér als beste getest ...
Ik verbaas mij altijd weer over dat ambigue zinnetje.

Wanneer iets "als beste getest" is, betekent het nog niet dat het ook "het beste" is.

"Kwam weer als beste uit de test" maakt aan alle onduidelijkheid een eind.

Tja, zo ontstaan er meer 'misverstanden' : Mijn auto was voor de APK en is deze keer goed gekeurd maar had toch gebreken en dus afgekeurd. Goed gekeurd dus.
 
Marcel
Ook is het maar een produkt om te testen dan kun je nog steeds beweren "als beste getest".
Het is een holle frase.
 
wil
KPN nu vrije modem keuze.

https://overons.kpn/nl/nieuws/2020/kpn-breidt-internetdiensten-uit-met-vrije-modemkeuze-fritz-box-grotere-e-mailbox-en-dnssec?fbclid=IwAR19PZ0mqVtzjakv6H9FI-XFk_dX0f5WNNcgHr-pvB7s_pFOh7bMB5Uo5dk
 
multigeo
Leuk verhaal, maar er staat niets bij over de kosten.
Fritz kost je 2,50/mnd met verplicht erbij de TechHelpdesk van € 5,-/mnd --> € 7,49/mnd
 
fmrama
Ik ben benieuwd wanneer die 2,50 voor de fritz op de nota van de ex xs4all klanten komt te staan. Of ben ik nu erg negatief? ROFL
 
tubejack

fmrama schreef:

Ik ben benieuwd wanneer die 2,50 voor de fritz op de nota van de ex xs4all klanten komt te staan. Of ben ik nu erg negatief? ROFL


Wat zou een 7583 kosten? laten we zeggen bij grote aantallen voor KPN €125 deel dat door 2,50= 50 maanden :12= ruim 4 jaar. Wat is de levensduur van zo' n Fritz box 5 jaar?

2e puntje. Hoeveel klanten méér heeft KPN t.o.v. XS4ALL. Ongeveer 10x zoveel. M.a.w. als KPN dit modem standaard uitgaat rollen zijn er op termijn veel meer gebruikers van deze 7583. Dus voor AVM wordt de support meer interessant en KPN kan zijn DSLAM en andere infrastructuur daar beter op afstemmen.

Daarnaast kun je ook een eigen modem kopen en gebruiken. Ik vind het dus, zo gek nog niet. Dat op een gegeven ogenblik de prijs van internet van KPN en XS4ALL gelijk getrokken wordt... zal. Nu is KPN iets goedkoper dan XS4ALL. Dus misschien komt die Fritz eerder op de rekening te staan van KPN klanten. Zou zomaar kunnen Bye-happy
 
fmrama
Volgens de kpn site is de fritz 7,49 per maand. Zie ik nu.
Het is afwachten. Tot augustus zit ik toch nog aan het contract bij xs4all vast. In die tussentijd kan ik rustig de kat uit de boom kijken.
En mocht freedom hier glas gaan aanbieden, dan is de keuze wat makkelijker.
 
Gieter
Vind het een belediging.
Die fritz is zo slecht, dat dit €5 p/m extra aan hulp kost.
 
fmrama
Bedoel je:
Is ....Die fritz is zo slecht, dat dit €5 p/m extra aan hulp kost ....? ???
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie