obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
tubejack

multigeo schreef:

[Vergeet niet dat je de XS4ALL SIM (1GB data kwijt raakt en na een half jaar gaan je maandkosten 21,50 omhoog.


Is het: "nee" dat vergeet ik niet. Of is het: "ja" dat heb ik ook gezien Think Hoe dan ook, het wordt duurder.
 
helderzicht
In de nieuwsbrief van Freedom wordt gemeld dat TV zal worden aangeboden van Canal Digitaal. Als ik de zenderlijst daarvan bekijk mis ik de BBC zenders. Met kinderen in Engeland is dat voor mij geen optie
Gewijzigd door helderzicht op 27 maart 2020, 14:22
 
fmrama
Ja, dat is wel een misser. Ik kijk vask bbc. En ook france2 wordt hier dagelijks bekeken. Dus tv via freedom is geen optie.Sad
 
sciurius
Voor mij ook een absolute showstopper. De BBCs vormen 25% van de door ons bekeken zenders.

Maar wat dan? Zijn er internet TV aanbieders met fatsoenlijk zenderpakket die via een internetlink van derden (willen) werken?
 
wil
Ik kan niet vinden wat er in het basispakket zit van Canal Digitaal. Maar als er geen BBC en BBC First bij zit wordt het steeds minder interessant om over te gaan naar Freedom.
 
sledgehammernl
Ik heb ook even nagedacht over een overstap naar KPN. Dus contact met XS4ALL over opzegging. Na 5 minuten praten kom ik gewoon goedkoper uit dan bij KPN. En dan heb ik het nog niet over Freedom. Man o man...als ik daar 500/500 afneem met tv, FoxSports Int, Ziggo Sports Totaal, 2e ontvanger en Spotify Family, dan ben ik gewoon €42 per maand meer kwijt dan wat ik bij XS4ALL heb kunnen regelen. En dat een jaar lang. Ik ga er dan even vanuit dat er geen actie komt bij Freedom. En dat vind ik toch echt veel te veel..
 
Marcel
Dat is de KPN bonus bij Xs4all. Xs4all zou nooit individuele korting geven en gaan voor een betere prijs voor alle klanten bij hun.

Helaas is Xs4all al lang geleden overgenomen door KPN en de prijs is navenant ook omhoog gegaan.

Freedom is te prijzig voor mij en ik kan niet in één keer een jaarbedrag ophoesten om een maand korting te krijgen. Ik kijken als de founding members zijn aangesloten of ik nog ga overstappen.

Overigens die korting voor individuele klanten vind ik ronduit ASOCIAAL en de KPN is hier de lachende derde. Alle klanten betalen meer en als er een "muis piept" dan kan er een korting individuele gegeven worden.

Het is dus ook nog eens OPLICHTING door de KPN!
 
sledgehammernl

Marcel schreef:



Overigens die korting voor individuele klanten vind ik ronduit ASOCIAAL en de KPN is hier de lachende derde. Alle klanten betalen meer en als er een "muis piept" dan kan er een korting individuele gegeven worden.

Het is dus ook nog eens OPLICHTING door de KPN!


Dan kun je een groot deel van de economie wel als oplichting beschouwen. In vrijwel elke sector krijgt de klant die zijn mond open doet vaak een betere prijs dan de klant die braaf alles accepteert. Ik vind dat geen oplichting. Als de klant vraagt om korting en die niet krijgt dan is dat ook een antwoord.

Overigens heeft het feit dat XS4ALL wat goedkoper is dan KPN meer te maken met de Compleet-voordelen die ik bij KPN-Hussel niet meer krijg. En bij KPN moet ik de FB huren terwijl ik die bij XS4ALL meegeleverd krijg.

Feit blijft wel dat Freedom op dit moment voor mij geen optie is.
Gewijzigd door sledgehammernl op 28 maart 2020, 11:46
 
tubejack
Ach.... we hebben: "álle tijd" om eventueel over te stappen. Bye-happy
 
Marcel
Inderdaad alle tijd. Bye-sad

Helaas is de economie tot dat geworden. De idealen van Xs4all zijn verkocht aan de KPN en die heeft die gebruikt als het meest gewilde product op het moment.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie