obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
DJKOI
Tweet: DJKOI.com

@DJ_KOI

ZIJN HELEMAAL VAN DE POT GEPLEURT Mad

Ik wil totaal niet geassocieerd worden met kpn. KPN IS AROGANT BUT BEDRIJF, MOOIE BELOFTENS WAAR NIETS VAN NA KOMEN !

(en ja, ik wist dat ze HELAAS dochter van KPN waren, MAAR WEL zelfstandig opererend onder hun eigen naam). #XS4ALL #KPN

-------------//----------------//--------------//-------

Als dit gaat gebeuren en xs4all word opgeheven en over gaat naar KPN

Ga ik 100% naar andere provider

100% LOYAAL AAN XS4ALL
XS4ALL WEG IK OOK WEG !!!!!!!

En ik hoop en roep op om dan uit loyaliteit vele met mij mee opstappen ???
Gewijzigd door DJKOI op 11 januari 2019, 21:20
 
multigeo
Teken de petitie !!!

https://petities.nl/petitions/xs4all-moet-blijven?locale=nl
 
tubejack

Quote

DJKOI schreef:
Als dit gaat gebeuren en xs4all word opgeheven en over gaat naar KPN
100% LOYAAL AAN XS4ALL
XS4ALL WEG IK OOK WEG !!!!!!!
En ik hoop en roep op om dan uit loyaliteit vele met mij mee opstappen ???


Het was een trieste dag gisteren Cry, maar wat is dan het alternatief? Ziggo zie ik ook niet zo zitten. Meer providers hebben we hier niet Helpless
Gewijzigd door tubejack op 11 januari 2019, 07:12
 
DJKOI
PETITIE UITERAARD ONDERTEKEND.
MET OPROEP / OPMERKING

Petitie tekst:

DJ KOI®

BIJ KPN ZIJN HELEMAAL VAN DE POT GEPLEURT !

Wil NIET geassocieerd worden met KPN, IS AROGANT BUT BEDRIJF, MOOIE BELOFTENS, NIETS NA KOMEN !

100% LOYAAL, XS4ALL WEG IK OOK WEG !

IK ROEP OP !! OM UIT LOYALITEIT NAAR XS4ALL DAN OOK OP TE STAPPEN ?

Nb:
Ik stuur ook door aan andere XS4ALL klanten die ik ken, met verzoek om te ondertekenen en ook weer door te sturen aan andere voor onderteken.

THX voor de link. Thumbs Up

mvg, DJKOI® Music
DJ-KOI-LOGO
MusicLISTEN 24/7 DJKOI®Music
MusicTHE BEST ONDEMAND MUSICMusic
Url: http://www.djkoi.com
Stream: http://listen.djkoi.com:8000/stream
 
tubejack
Nou de petitie ook ondertekend https://petities.nl/petitions/xs4all-...?locale=nl Net gekeken op het moment dat ik dit schrijf hebben ruim 14.000 dit ook gedaan. Aardig wat, maar nog lang niet genoeg immers XS4ALL heeft zo' n 240.000 klanten.....

Vergeleken met KPN -die een paar miljoen klanten heeft- natuurlijk relatief niet heel erg veel, maar toch genoeg dat ik niet verwacht dat ze ons XS4ALL klanten 1-2-3 op het KPN netwerk (DSLAM en BRASS) kunnen zetten. Zelfs al zouden ze dat willen.... Ik verwacht dan ook, dat we de komende 1-2 jaar ons vaste IP-adres en mogelijkheden kunnen blijven gebruiken.

Alle tijd dus om eventueel een alternatief te zoeken, als dat nodig is. Wie weet een goede provider? mét een vast ip-adres en het liefst ook IPV6 en geen blokkades op de poorten. Snelheid is niet heel belangrijk. We kunnen hier alleen DSL of Ziggo kiezen.

Groeten,

Jack Bye-happy
Gewijzigd door tubejack op 11 januari 2019, 14:24
 
meppele

Quote

DJKOI schreef:

PETITIE UITERAARD ONDERTEKEND.
MET OPROEP / OPMERKING

Petitie tekst:

DJ KOI®

BIJ KPN ZIJN HELEMAAL VAN DE POT GEPLEURT !

Wil NIET geassocieerd worden met KPN, IS AROGANT BUT BEDRIJF, MOOIE BELOFTENS, NIETS NA KOMEN !

100% LOYAAL, XS4ALL WEG IK OOK WEG !

IK ROEP OP !! OM UIT LOYALITEIT NAAR XS4ALL DAN OOK OP TE STAPPEN ?

Nb:
Ik stuur ook door aan andere XS4ALL klanten die ik ken, met verzoek om te ondertekenen en ook weer door te sturen aan andere voor onderteken.

THX voor de link. Thumbs Up

mvg, DJKOI® Music
Niet zo schreeuwen DJKOI, dat past niet bij XS'ers. Werkt bovendien averechts.
-eggie-
 
Tiidmasine
"Alle tijd dus om eventueel een alternatief te zoeken, als dat nodig is. Wie weet een goede provider? mét een vast ip-adres en het liefst ook IPV6 en geen blokkades op de poorten. Snelheid is niet heel belangrijk. We kunnen hier alleen DSL of Ziggo kiezen."

Ziggo doet ook nog eens aan koppel verkoop !!! Als je geen tv er bij wilt en. ook geen telefonie, wat zijn dan nog de opties ? Alleen internet met vast ip adres, geen blokkades op poorten etc. ?
 
tubejack

Quote

meppele schreef:
mvg, DJKOI® Music
Niet zo schreeuwen DJKOI, dat past niet bij XS'ers. Werkt bovendien averechts.
-eggie-[/quote]

SchreeuwenShock lucht hooguit op. Wat anders, wat zoude organisaties zoals de Consumentenbond ervan vinden? Immers XS4ALL staat daar al jaren op nummer 1. En mag zo' n "overname" zo noem ik het maar even, immer XS4ALL al jaren een dochter van KPN. Mag dat wel van de NMA? wordt KPN hierdoor niet te dominant? Wie kan er wat zinnigs overzeggen? En het liefst doen Wink
 
tubejack

Quote

Tiidmasine schreef:

"Alle tijd dus om eventueel een alternatief te zoeken, als dat nodig is. Wie weet een goede provider? mét een vast ip-adres en het liefst ook IPV6 en geen blokkades op de poorten. Snelheid is niet heel belangrijk. We kunnen hier alleen DSL of Ziggo kiezen."

Ziggo doet ook nog eens aan koppel verkoop !!! Als je geen tv er bij wilt en. ook geen telefonie, wat zijn dan nog de opties ? Alleen internet met vast ip adres, geen blokkades op poorten etc. ?


Dus??? Welke andere provider stel jij dan voor? Ik wil ook graag TV en telefonie , maar ook een vast IP-adres.
 
Tiidmasine
"Dus??? Welke andere provider stel jij dan voor? Ik wil ook graag TV en telefonie , maar ook een vast IP-adres."

zou het nog niet weten. IK zelf wil alleen internet. (heb ik nu ook)
Via deze internetaansluiting maak ik gebruik van een ip telefonie constructie met meerdere nummers en lijnen voor een habbekrats.
tv via de schotel
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie