obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
Ton14
Mijn dilemma (vraag) op dit moment in de tijd is:

Mijn mobiel abonnement van KPN is gekoppeld aan XS4all, waardoor ik € 26.- per maand betaal, maar die vol de belachelijke prijs van € 45.- bij KPN heeft (10gb data). Dit abonnement loopt eind oktober af.

Als ik nu voor 1 juni opzeg stopt dat mobiel abonnement dan ook, hoewel ik eerder denk dat KPN dan gewoon automatisch € 45.- per maand in rekening gaat brengen en alle voordelen terugzet.

Verder € 2,50 meer betalen tot de XS4all club wat anders geregeld heeft vind ik helemaal geen probleem, want het liefst ga ik over naar de versie XS4all 2.0 en het wachten daarop geeft mij ook wat tijd.
 
tubejack
Lees de nieuws brief mocht je nog niet geabonneerd zijn https://xs4allmoetblijven.nl/nieuwsbr...euwsbrief/
 
multigeo
€ 26,- / € 45,- is veel geld.
Heb je al gekeken bij Telfort? https://www.telfort.nl/sim-only/
Basisabonnement telt niet mee voor KPN/XS4ALL compleet, maar is dan nog steeds goedkoper dan precies hetzelfde bij KPN.
Wel snel wezen, want per 1-5 verdwijnt Telfort als merk en mogelijk dan ook de mogelijkheden voor goedkopere abonnementen.
 
Ton14
Veel goedkope alternatieven zijn er voor me beschikbaar, maar mijn contract voor mijn mobiele abonnement loopt 20 oktober af en kan nu niet naar een ander. Ik verwacht dat XS4all zelfstandig wordt en dat ik over kan gaan, omdat ik nooit een internet contract met KPN afgesloten heb.

Het KPN mobiele telefoon contract is gekoppeld aan XS4all door de korting, hoe zit het dan juridisch met opzeggingen.
 
Glasvezel
KPN wil toch praten over XS4all zie AD en NU.nl
https://www.nu.nl/internet/5835612/kpn-onderzoekt-alternatief-voor-verdwijnen-xs4all-na-rechtsgang-personeel.html
KPN komt vandaag met aanvullende reactie
 
tubejack
Dank je. Ik hoop dat ze er uitkomen.
 
Marcel
De OR heeft via de rechter af gedwongen dat KPN beter zijn best gaat doen met het zoeken van alternatieven voor de opheffing van Xs4all.


https://tweakers.net/nieuws/151376/kp...s4all.html
 
Ton14
Na een tijd luisteren werd het me wel duidelijk dat KPN gewoon z'n ding gaat doen, op geen enkele vraag werd antwoord gegeven en vragen over het zoeken naar alternatieven werden direct naar de zijlijn verdreven, de onwil van KPN droop er van af.

Ook erg verrassend, op vragen over 5g (het belangrijkste item van 2019) werd gemeld dat KPN hun netwerk daar voor geschikt gaat maken en ze wezen op frequentie veilingen in 2022, waaaat?? T-mobile is al klaar, dus KPN gaat daar helemaal niet in mee doen, want ze zijn wel heel erg te laat.

De heer de Jager vertelde, dat het overgrote deel van aandelen uit buitenlands kapitaal bestaat.

Uit de gegeven antwoorden, eigenlijk alleen KPN luchtspiegelingen want antwoorden zijn nergens op gegeven, lijkt het me erg duidelijk dat KPN helemaal niks meer gaat doen, het alleen om geld gaat en dat ze snel van "Het bedrijf KPN" af willen, niks nieuws in deze wereld dus.

XS4all laat je niet meeslepen, probeer zo snel mogelijk volledig van KPN los te komen. In deze vergadering is geen enkel concreet KPN toekomst plan gemeld, alleen "we denken dat"....... Het wordt de komende dagen wel helemaal duidelijk, als jullie alle holle kreten aangehoord hebben.
Gewijzigd door Ton14 op 10 april 2019, 16:22
 
tubejack
Ik heb gister ook een paar uur naar de live stream gekeken. Geweldig al die aandacht voor XS4ALL. Maar ik denk dat hij tijd is om de druk veel verder op te voeren en met concrete plannen te komen voor een alternatief. Ik had nou niet het idee dat KPN echt iets gaat veranderen. Al was het maar vanwege gezichtverlies van het management. Het enige dat helpt is dit soort bedrijven te treffen in hun portemonnee. Sad Verder vind ik het ook rot voor alle mensen van KPN waar ik vele jaren met plezier heb samen gewerkt. Ik denk dat vele van hen, ook niet gelukkig met de situatie zijn.

Tijd voor wat nieuws Bye-happy
 
Ton14
Het grote (smerige) zaken doen van KPN !!!

Op een mobiel KPN abonnement krijgt je korting en dubbele data, als je ook XS4all hebt.
In mijn geval, 10gb wordt 20gb en € 45.- per maand wordt € 26.- per maand, waarbij me helaas ontgaan is, dat KPN geen mogelijkheid heeft om een mobiel contractr naar beneden te wijzigen.

KPN verandert (verlaagt) zijn mobiele prijzen.
Mijn 10gb abonnement wordt 15gb, dus 30gb, MAAR mijn abonnement wordt NIET veranderd, het blijft 20gb en € 26.- per maand. Tussentijds aanpassen kan overal, maar bij KPN NIET NAAR BENEDEN.

Nu wordt het INTERNET abonnement van XS4all met € 2,50 per maand verhoogd, waardoor je volgens EU recht de mogelijkheid hebt om je contract met onmiddelijke ingang op te zeggen ECHTER !!!

Dan komt wel de korting van je KPN mobiel DIRECT te vervallen !!! Dat kan ineens weer wel bij KPN, hoewel in "Mijn KPN" staat, dat de korting voor de hele looptijd geldt !!

Er klopt hier veel niet.

Als XS4all opgaat in KPN, kan mijn contract met XS4all nooit zo maar meegaan, dat is me nu wel helemaal duidelijk.

Vrij vertaald, (niet zo) beste KPN, in Oktober (want dan loopt mijn contract af) ben je in ieder geval deze klant kwijt, maar gelukkig heb je er vanaf 4 juni in totaal € 10.- meer aan verdiend.

PS. Via een telefoontje kan je op dit moment € 10.- korting op je abonnement krijgen, maar dan moet je wel voor 12 maanden bij KPN tekenen, dat ga ik zeker nooit doen.
Gewijzigd door Ton14 op 11 april 2019, 17:06
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie