obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
Tiidmasine
Zoveel mensen, zoveel wensen: Een aanbod via Ziggo valt voor mij gewoon af (Vind ik trouwens koppel verkoop) TV via schotel. Ik hoop wel dat stichting appeltaart straks het volgende mij kan bieden: "Gewoon" internet met vast ip adres zoals ik nu heb. Het mobiele stukje hoef ik niet. Telefonie doe ik via voipbuster, cheapconnect en pbxs. In principe internetprovider onafhankelijk en goedkoop. (We hebben 4 nummers met elk een aantal sub nummers en een centrale op afstand) Dat wil ik blijven gebruiken en ik moet een eigen server draaiende kunnen hebben.
Om kort te zijn: Ik wil geen combi abonnement.
 
Chrisdb
Wat je vooral nu kan doen is KPN/XS4ALL het volgende laten weten:

- Verbieden dat XS4ALL gegevens met KPN deelt
- Per mail aan Jörg Kramer ('wij van WC eend adviseren WC eend'Wink laten weten dat je het niet eens bent met de opheffing en hem verbiedt je abo op KPN over te zetten.

Ik heb twee standaardbrieven gemaakt en een achtergrondblogje bij geschreven. Omdat ik echter niet weet of ik die links hier mag delen, kan ik die op verzoek toesturen / plaatsen als het van de moderators mag Smile Actiecomité is op de hoogte van deze actie!
 
meppele

Chrisdb schreef:

Wat je vooral nu kan doen is KPN/XS4ALL het volgende laten weten:

- Verbieden dat XS4ALL gegevens met KPN deelt
- Per mail aan Jörg Kramer ('wij van WC eend adviseren WC eend'Wink laten weten dat je het niet eens bent met de opheffing en hem verbiedt je abo op KPN over te zetten.

Ik heb twee standaardbrieven gemaakt en een achtergrondblogje bij geschreven. Omdat ik echter niet weet of ik die links hier mag delen, kan ik die op verzoek toesturen / plaatsen als het van de moderators mag Smile Actiecomité is op de hoogte van deze actie!
Heb beide brieven al verstuurd en vandaag een reactie van Niels Huijbregts, functionaris gegevensbescherming van XS4ALL.
-eggie-
 
barrymossel

DJKOI schreef:

Vind werkelijk ongehoord hoe kpn omgaat met zo mooi bedrijf als XS4ALL, ondernemingsraat van XS4ALL, medewerkers van XS4ALL, en Klanten van XS4ALL.

⚠️ Dit is een DRINGENDE OPROEP aan ALLE MEDEWERKERS van XS4ALL en ALLE KLANTEN van XS4ALL !!!!

Dit gezien de CRIMINELEN PRAKTIJKEN die KPN nu op na houd om TENKOSTE van TOP PROVIDER XS4ALL en XS4AL ONDERNENINGRAAD, XS4ALL MEDEWERKERS, EN XS4ALL KLANTEN door te drukken en voornemens is XS4ALL Vijandig in te palmen en op wil heffen. (PATCH-OVER (Zoals bij 1% Motor Outlaw Gangs gebeurt)
En de dienstverlening ZOGENAAMD voort te zetten onder KPN-vlag.

AUB WACHT OP NIEUWE OP PROVIDER (Stichting Appeltaart) met alternatief komt.

STAP NIET EN ONDER GEEN BEDING OVER NAAR KPN !!!!!
LAAT JE NIETS WIJSMAKEN DOOR KPN.
(KPN KAN EN MAG U CONTRACTUEEL en/of JURIDISCH NIET DWINGEN, JE BENT MEDERWERKER EN/OF KLANT VAN XS4AL, NIET VAN KPN !!!!!!)

Daarbij komt ook nog dat XS4ALL.NL, Ondernemingsraat van XS4ALL en personeel van XS4ALL heeft vele jaren voor ons klaargestaan, geholpen, geluisterd en gezorgd dat dit prachtige bedrijf XS4ALL vele jaren goede diensten en producten en service kon leveren.

Overstappen naar KPN zou gezien de huidige situatie wel als (emotioneel) VERRAAD kunnen zien naar XS4ALL.NL, haar Ondernemingsraat en vooral ook naar de Medewerkers van XS4ALL), En dat is toch niet wat zij verdienen !!

OFTEWEL:

⚠️ WACHT OP NIEUWE OP PROVIDER (Stichting Appeltaart) met alternatief komt.
(Ik verwacht dat St. Appeltaart huiswerk goed en goed gaat regelen gezien de top XS4AL mentaliteit)

Als daar evt. niet tevreden over bent, (Lijkt me sterk)

Er zijn er in alle ergste geval vast betere alternatieve providers dan de KPN,

En ook ik ben (ondervoorbehoud) aan het lobbyen bij een bestaande provider voor uiterste nood alternatief maar weet nog niet of dat gaat lukken.

MAAR STAP NIET EN ONDER GEEN BEDING OVER NAAR KPN !!!!!


MVG DJKOI

Ik denk dat je met die spelfouten, hoofdletters, slechte vergelijkingen en je gebiedende toon weinig mensen zult overtuigen. Lekker onderbouwd ook.

Waarom heb je zo'n hekel aan KPN? Wat doet XS4ALL zo goed vind je? Het lijkt of er heel veel opgekropte woede en frustratie in je zit...
 
fmrama
Als je xs4all verbiedt gegevens met kpn te delen, houdt het gewoon een keer op. Dan kun je beter gelijk je abo opzeggen. Scheelt een hoop werk en ergernis.
 
Gieter
@Chrisdb Neem een glaasje warme melk met honing. Dat geeft rust.
 
Chrisdb
@meppele: helemaal top! #vindikleuk

@fmrama: Dat is inderdaad een andere optie, heb ik ook in m'n artikel genoemd.

@Gieter: Als jij dan even de plantjes water geeft, pak ik een kop rooibosthee Pfft (melk drink ik 's-morgens al) #enikbennietdiemetdiespelfouten
De Missie van XS4ALL gaat verder bij Freedom Internet. Ik ben verhuisd, verhuis jij mee?
 
tubejack
Naast dat veiligheid natuurlijk bij jezelf begint, heeft een internet provider daar ook een taak in. Wat ik jammer vind dat de provider zoals XS4ALL die veiligheid hoog in het vaandel heeft wordt opgedoekt voornamelijk vanwege economisch gewin.

Over veiligheid is veel te doen, neem nu dit bericht https://nos.nl/artikel/2290416-tu-ond...ines.html
Steeds meer apparatuur is verbonden via het internet. Het is goed dat ook de staatssecretaris Keijzer dat ook ziet.

Wat ik niet begrijp dat een firma zoals Huaweij vanwege security issues mogelijk geweerd gaat worden en mogelijk door de regering verboden. Terwijl KPN met modems van de Chinese maker ZTE werkt https://nl.wikipedia.org/wiki/ZTE
Zijn daarmee dan geen security issues?

Dan het samenvoegen van de netwerken van KPN en XS4ALL, ik heb er een hard hoofd in. Iedereen op dit forum weet dat het netwerk van XS4ALL een eigen backbone heeft en erg robuust is. Voor een groot deel dubbel uitgevoerd en voorzien van een eigen noodstroom.

Onlangs viel in een groot gedeelte van Amsterdam de stroom uit. Daar hebben gebruikers buiten Amsterdam niets gemerkt. Ja ze konden de XS4ALL helpdesk niet bellen. Maar het internet en alle ander functies bleven het gewoon doen.

Vanwege het ontbreken van een noodstroomvoorziening lag netwerk van KPN landelijk plat. Dat gebeurt wel vaker, zoals onlangs de pin storing bij Albert Heijn.

Mocht KPN haar netwerk net zo robuust willen maken zoals ze de afgelopen tijd o.a. beweerd hebben in talloze persberichten en tijden de aandeelhouders vergadering. Vergt dat m.i., een mega investering.

Ik zie dat zelf eerlijk gezegd niet gebeuren. Consolideren is het eenvoudiger maken van processen is m.i. voornamelijk bedoelt om de kosten te besparen. Ik heb dat een aantal keer meegemaakt. In de praktijk werkt dat vaak vanwege cultuurverschillen niet eens. En worden processen tussen de verschillende bedrijfsonderdelen traag en bureaucratisch.

Samenvattend als onze regering zich werkelijk zo druk maakt over onze veiligheid en privacy dan hebben ze m.i. voldoende invloed om het opgaan van XS4ALL in KPN tegen te gaan. Immers met Huaweij kunnen ze dat ook. Bye-happy
Gewijzigd door tubejack op 24 juni 2019, 19:13
 
tubejack
https://nos.nl/liveblog/2290490-112-s...28240.html

https://www.omroepwest.nl/nieuws/3858...bereikbaar

https://www.hartvannederland.nl/nieuw...gle.com%2F
 
Roger
Maximo Ibarra vetrekt bij KPN:
https://nos.nl/artikel/2290570-topman...oring.html

Hopelijk biedt dit nieuwe kansen voor XS4ALL (al is de kans groot dat dit ijdele hoop zal blijken).
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie