obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
Dutch Viking
Zou de vlag uitgaan bij XS4ALL?
 
tubejack
Er is momenteel weer een grote storing bij AH. Ik heb jaren bij de winkelautomatisering gewerkt en deze storing hoeft niet aan KPN netwerk te liggen. (update is al weer opgelost??)Maar het geeft wel aan hoe afhankelijk we zijn van digitale techniek. https://nos.nl/artikel/2290576-opnieu...heijn.html

Dat een topman zoals Maximo Ibarra zou weggaan was te verwachten. Er werd al langer aan hem getrokken. Dat dit goed is voor KPN en uiteindelijk voor dochter onderneming XS4ALL lijkt me niet. Uiteindelijk moeten investeringen verbeteringen in het netwerk ergens van betaald worden. Dat kan alleen bij stabiele organisaties, dit omdat KPN ook beurs genoteerd is.

Wat er nu moet gebeuren is m.i. lessen trekken van de afgelopen periode en gebruik maken van kennis die nu nog aanwezig is bij een dochter onderneming als XS4ALL. Laat het gewoon bestaan, en wees trots op je dochters. Wat dat betreft, is er niet zoveel verschil tussen ouders en grote ondernemingen.Bye-sad
Gewijzigd door tubejack op 25 juni 2019, 09:56
 
Gieter
Ik denk dat het verhaal, dat ze alle goede dingen van XS4ALL gaan integreren in KPN stand houd. In een groot en log bedrijf als KPN zal dat langzaam weer in verval raken.
 
t541hoo
- De ?Firewall? storing die het pinnen trof op 2de Pinksterdag
- de 112 storing van 24 juni
- en het verdwijnen van Xs4all

Allemaal gif uit de zelfde beker: KPN is zijn infrastructuur aan het consolideren en vereenvoudigen.

Alleen is dat niet zo eenvoudig gebleken.

20% nieuwbouw en 80% onderhoud.
Alleen nieuwbouw is sexy ... wanneer het lukt. Dus gaat daar 80% van het geld naar toe. Het gevolg zien we bij de Belastingdienst en nu bij de KPN: Systemen die - als je er een beetje aan trekt of duwt - hopeloos in de vernieling draaien.
 
meppele
Heeft ook Breedbandwinkel.nl XS4ALL al uitgefaseerd? Jarenlang werd in het rijtje "Goedkoopste / Snelste / Beste", XS4ALL bij mij als de beste provider geselecteerd, nu komt KPN als 'Beste" uit de bus, ra ra.
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door meppele op 20 juli 2019, 00:16
 
Access
Ik denk dat het affiliate programma van xs4all gestopt is. Daarom komt het in de resultaten van breedbandwinkel niet meer voor. Ik had het programma van xs4all hier op deze site ook graag aangeboden, maar het is/was kennelijk niet toegankelijk voor kleine particuliere onafhankelijke websites.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
fmrama
Het is stil rond de kpn overname van xs4all .
 
Roger
Niet echt verbazingwekkend na 21 jaar Whistl

Maar voor zover het de ontmanteling van XS4ALL als zelfstandige dochter van KPN betreft, die zal ofwel gewoon doorgaan (in dat geval zal er op enig moment geen weg terug meer zijn) ofwel stilzwijgend op een laag pitje zijn gezet in afwachting van de ideeën van de nieuwe grote baas bij KPN. En die treedt pas op zijn vroegst aan op 1 oktober.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
Gieter
Als je interesse hebt, waar ze nog meer mee bezig zijn.
Het pakket in modules ook voor privé klanten zal de toekomst zijn, vermoed ik.

https://overons.kpn/nl/nieuws
 
Gondelier
Donatie: naam XS4ALL

https://www.telegraaf.nl/nieuws/11364...am-xs4-all
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie