obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
"display name" bij inkomende nummers
astridv
Ik heb een fritzbox 7360, en wil aangeven voor welk nummer gebeld wordt (ik heb 2 bedrijven op 1 fritxbox). Zowel mijn fritbox als mijn handset ondersteunt deze functie, maar hij lijkt uitgeschakeld? Is dat bij xs4all gedaan?

Dit is PRECIES waarom ik ovegestapt ben van ISDN van kpn naar xs4all. Het is best een drama als dat niet blijkt te kunnen Sad(
astridv voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Gondelier
Het is mogelijk om twee Dect telefoons aan te sluiten, moet niet zo moeilijk zijn. Deze telefoons zo instellen dat ze elk met hun eigen inkomende nummer overgaan.
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
astridv
Nee dat kan. Maar ik wil toch niet per nummer een aparte telefoon moeten gebruiken? Dan staan er straks drie per buro.
 
pe0mot

Quote

astridv schreef:

Ik heb een fritzbox 7360, en wil aangeven voor welk nummer gebeld wordt (ik heb 2 bedrijven op 1 fritxbox). Zowel mijn fritbox als mijn handset ondersteunt deze functie, maar hij lijkt uitgeschakeld? Is dat bij xs4all gedaan?


Dat kan.
Heb hier VOIP van een andere provider, maar bovenin de DECT handset staat het nummer of naam van de gebruikte lijn en daaronder de beller.
Moet je wel een naam/nummer invoeren bij "Internal Telephone Number in the FRITZ!Box*"
 
astridv
ik zie het nu, die setting is niet beschikbaar omdat xs4all een standaardkeuze is in de dropdown. Daarmee verandert wat je kan invullen. Dusssss, het ligt aan xs4all Smile. Hop naar de helpdesk dan maar.
 
pe0mot

Quote

astridv schreef:

ik zie het nu, die setting is niet beschikbaar omdat xs4all een standaardkeuze is in de dropdown. Daarmee verandert wat je kan invullen. Dusssss, het ligt aan xs4all Smile. Hop naar de helpdesk dan maar.


Misschien de standaardkeuze niet gebruiken maar met de hand alle keuzes invullen. Op de website staat sip.xs4all.nl als SIP adres. Nu alleen de inloggegevens nog :-)
 
pe0mot

Quote

pe0mot schreef:

Quote

astridv schreef:

ik zie het nu, die setting is niet beschikbaar omdat xs4all een standaardkeuze is in de dropdown. Daarmee verandert wat je kan invullen. Dusssss, het ligt aan xs4all Smile. Hop naar de helpdesk dan maar.


Misschien de standaardkeuze niet gebruiken maar met de hand alle keuzes invullen. Op de website staat sip.xs4all.nl als SIP adres. Nu alleen de inloggegevens nog :-)


Als dat niet kan, je nummers omzetten naar budgetphone.nl. Heb ik al meer dan 12 jaar. Prijs is het zelfde, service is top!
 
astridv
dank, daar ga ik achteraan!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '"display name" bij inkomende nummers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
MAC adressen en IP nummers ipv naam in 1750E Fritzbox : 4 29 nov 2018
Fritz!box met ISDN toestellen - **-interne nummers Eigen telefoon netwerk : 1 08 jun 2014
Niet alle nummers bereikbaar. Storing : 14 09 jan 2014
geen inkomende telefoon Algemeen : 1 22 mrt 2013
geen inkomende telefoongesprekken. Algemeen : 3 14 mrt 2013
Advertentie