obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van XS4ALL. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
benaderen FB antwoordapparaat met IP telefoon
roymarja
Wat bij mijn Yealink IP telefoon out of the box lukte, gaat bij mijn kersverse Gigasetporo Maxwell 10S helaas niet.
Als ik met **600 probeer de Fritz AB te benaderen gebeurt er niets.
De Gigaset probeert weliswaar deze verkorte code te bellen maar via het ingestelde SIP-account, dus via een buitenlijn
Gaat natuurtlijk niet werken op deze manier.

Heeft iemand de gouden tip?
Bedankt alvast?
 
Gondelier

Quote

roymarja schreef:

Wat bij mijn Yealink IP telefoon out of the box lukte, gaat bij mijn kersverse Gigasetporo Maxwell 10S helaas niet.
Als ik met **600 probeer de Fritz AB te benaderen gebeurt er niets.
De Gigaset probeert weliswaar deze verkorte code te bellen maar via het ingestelde SIP-account, dus via een buitenlijn
Gaat natuurtlijk niet werken op deze manier.

Heeft iemand de gouden tip?
Bedankt alvast?


Ik weet het niet, ik kan het zelf niet controleren maar is dit misschien iets voor je :

Keypad in de telefoon configureren

Toetssequenties zijn teken- en nummerreeksen waarmee je functies kunt in- en uitschakelen. Bij een telefoon die is aangemeld bij het basisstation van de FRITZ!Box, bijvoorbeeld FRITZ!Fon FRITZ!Fon C5, kun je de toetssequenties meteen gebruiken. Bij een telefoon die is aangesloten op de poort voor ISDN-apparaten ("FON S0"), of bij een draadloze telefoon die niet is aangemeld bij het basisstation van de FRITZ!Box, moet je eerst de functie keypad configureren:

Stel de telefoon zodanig in, dat hiermee toetssequenties (teken- en nummerreeksen, zoals *121#) kunnen worden verzonden en speciale tekens zoals * en # kunnen worden gekozen. Bij veel telefoons configureer je deze functie via het menu "Operation at a PBX > Dialing options > Dial * and #".

Misschien is het nutteloze informatie, maar je weet nooit.

Thumbs Up
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
roymarja
Ik ben blij met elke tip, dank je wel!
Tja, het is iets in die richting maar het venijn loert in de staart.
IP-telefonie is sowieso een uiterst moeilijk thema en de Webinterface van de Gigaset helpt niet bepaald mee.

Kan een spotje op.....
De telefoon (Gigasetpro Maxwell 10S is binnen amper drie dagen al eenmaal gecrasht en het scherm kwam ook al eens niet uit idle.
En dat voor slechts € 599,--!!!!!
Weg er mee dus, betitelen onze Oosterburen zoiets niet als Elektroschrott?
Gewijzigd door roymarja op 12 maart 2019, 12:22
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'benaderen FB antwoordapparaat met IP telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Telefoon Fritzbox : 13 17 jun 2022
Telefoon op mobiel Algemeen : 4 12 apr 2022
wegvallen telefoon gesprek Storing : 8 10 mrt 2021
Installeren van analoge telefoon Algemeen : 8 29 jan 2021
Android mobieltje als DECT telefoon gebruiken op Fritzbox 7590 Eigen telefoon netwerk : 11 23 aug 2020
Advertentie