obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Prijsverhogingen per 4 juni a.s.
Dutch Viking
Vanavond lees ik op meerdere websites (o.a. TotaalTV) dat alle abonnementen van XS4ALL € 2,50 per maand duurder worden per 4 juni a.s., en dat daarnaast nog wat kleinere prijsverhogingen zullen worden toegepast.
In de eerste plaats baal ik ervan dat ik dit uit de media moet vernemen, want als klant van XS4ALL heb ik hierover nog geen bericht ontvangen. Dat vind ik ronduit fout.
Maar daarnaast, er staan geen verbeteringen tegenover als hogere snelheden of uitbreiding van pakketten.
Tenslotte, een ten dode opgeschreven provider, waarvan klanten en masse dreigen weg te lopen vanwege de paleisrevolte door KPN, die de prijzen nog eens verhoogt? Wil de directie van KPN zo bewust XS4ALL om zeep helpen?
Hoe denken mijn mede-forummers hierover?
 
Ton14
Bericht van XS4all ontvangen, dus dat komt er gewoon aan, zoals altijd.
 
tubejack

Quote

Dutch Viking schreef:

Vanavond lees ik op meerdere websites (o.a. TotaalTV) dat alle abonnementen van XS4ALL € 2,50 per maand duurder worden per 4 juni a.s., en dat daarnaast nog wat kleinere prijsverhogingen zullen worden toegepast.
In de eerste plaats baal ik ervan dat ik dit uit de media moet vernemen, want als klant van XS4ALL heb ik hierover nog geen bericht ontvangen. Dat vind ik ronduit fout.
Maar daarnaast, er staan geen verbeteringen tegenover als hogere snelheden of uitbreiding van pakketten.
Tenslotte, een ten dode opgeschreven provider, waarvan klanten en masse dreigen weg te lopen vanwege de paleisrevolte door KPN, die de prijzen nog eens verhoogt? Wil de directie van KPN zo bewust XS4ALL om zeep helpen?
Hoe denken mijn mede-forummers hierover?


In de nieuwsbrief staat het een en ander https://xs4allmoetblijven.nl/nieuwsbr...euwsbrief/
 
rkoudijs
Wij hebben deze week een brief gekregen met dit nieuws. Ook mijn gevoel is dat je meer gaat betalen voor minder. National Geographic weg (dag Dr Pol), Fox weg (dag vele goede series). En dan krijg je er LoveNature (nooit van gehoord) en meer van dat soort "B" zenders voor terug. Erg jammer.
 
camille
Wat ik schandalig vind in de brief, is dat ze zeggen 'we zorgen er ook voor dat er passende zenders terugkomen voor de andere zenders die verdwijnen', terwijl uit het basispakket 7 zenders verdwijnen en er 3 voor in de plaats komen. En daarnaast zijn AMC en Comedy Central Family de laatste tijd ook verdwenen zonder vervanging.
 
meppele

rkoudijs schreef:

Wij hebben deze week een brief gekregen met dit nieuws. Ook mijn gevoel is dat je meer gaat betalen voor minder. National Geographic weg (dag Dr Pol), Fox weg (dag vele goede series). En dan krijg je er LoveNature (nooit van gehoord) en meer van dat soort "B" zenders voor terug. Erg jammer.

Heb een maand geleden mijn + pakket beëindigd. Hierdoor 'missen' wij nu 26 zenders waar we overigens toch nooit naar keken, scheelt een tientje per maand. Wel enigszins jammer van de 3 'NPO extra' zenders, maar wat daarop te zien is, komt, of was al te zien op de 'gewone' NPO kanalen. Tijd voor een volledige individuele zenderkeuze, of is dit technisch niet haalbaar? -eggie-
Gewijzigd door meppele op 11 mei 2019, 23:46
 
Dutch Viking
Onlangs heb ik een mail gestuurd naar XS4ALL met daarin de in deze draad verwoorde klachten: Wel prijsverhoging, maar niks ertegenover, en bovendien beperkingen van het zenderpakket. Met name het verdwijnen van NatGeo en 24Kitchen heb ik aangehaald als wel erg vervelend, omdat ik daar regelmatig naar kijk.
Daarnaast heb ik aangegeven dat ik het raar vind, dat NPO Politiek niet in het basispakket zit, omdat ik dit een wezenlijk onderdeel van de nieuwsvoorziening acht. Ziggo bijvoorbeeld heeft deze zender wel in het basispakket.
Ik heb aangekondigd te zullen gaan overstappen.
En toen werd ik teruggebeld door de klantenservice van XS4ALL. Aanbod: Een jaar lang € 5,= per maand korting op de abonnementskosten, plus een jaar lang gratis het Pluspakket, waar o.a. NPO Politiek wel in zit.
Uiteraard heb ik dit aanbod wel aangenomen........
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Prijsverhogingen per 4 juni a.s.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie