obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Fritzbox 7583
bart125
Ik heb geen glasvezel.
maar het internet gaat wel via wan dus dat zal ik eens proberen
 
bart125
Poortdoorschakeling van de internetrouter voor telefonie actief houden

Deze optie kan noodzakelijk worden als de internetrouter inkomende gesprekken niet meer naar de FRITZ!Box doorstuurt. FRITZ!Box houdt de poortdoorschakelingen van de internetrouter voor telefonie actief.

volgende optie gevonden in het telefonie heb hem aangezet op 5 minuten eens kijken of dat het probleem oplost
 
bart125
Als je je fritsbox niet als modem gebruikt komt de bovenstaande optie te voorschijn
Ik heb hem nu een week aanstaan en geen klachten meer ontvangen over het niet bereikbaar zijn.
Een paar keer mezelf gebeld in die periode en hij gaat steeds gewoon over dus probleem opgelost
 
Marcel
Kijk wat de timeout is voor UDP in de router die voor de fritz hebt. Meestal is dit 3 minuten en dat zou in jouw geval leiden tot 3 minuten bereikbaar en dan 2 minuten niet meer.

Als jezelf belt dan test het wel via een mobiel want anders activeer je eigen lijn en dan werk natuurlijk.
 
bart125
bedankt voor je reactie ik heb het nagezien en volgens avm is het 5 minuten voor de fritz 7369
Voor de zekerheid toch even verlaagd naar 2 is verder geen bezwaar neem ik aan
Gewijzigd door bart125 op 06 november 2019, 14:22
 
meppele
18-11-2019, Informatie van de consumentenbond, zie ook de afbeelding:

"Wij publiceren binnenkort (op zijn vroegst deze week) een update met 8 vers geteste routers/wifi-modems, waaronder de 7583 van AVM".
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
fmrama
De test is gepubliceerd. Ik ben geen lid van de cb kan het dus niet zien.
Vraag is: heb ik de test gegevens nodig om te lezen dat mijn fb7583 idd elke avond en nacht vol fouten komt en regelmatig een resynq ondergaat? Helpless
 
lsluijter

fmrama schreef:

De test is gepubliceerd. Ik ben geen lid van de cb kan het dus niet zien.
Vraag is: heb ik de test gegevens nodig om te lezen dat mijn fb7583 idd elke avond en nacht vol fouten komt en regelmatig een resynq ondergaat? Helpless


In de test is daar niets over te lezen.
Loek S
 
Roger

lsluijter schreef:

In de test is daar niets over te lezen.

Ik krijg een déjà vu gevoel... Vorig jaar kwam de cb ook met een prima oordeel over de 7581. Dat leverde toen flink wat vuurwerk op op het community forum en wat actie van de cb richting AVM.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
meppele

Roger schreef:

lsluijter post=10655

In de test is daar niets over te lezen.

Ik krijg een déjà vu gevoel... Vorig jaar kwam de cb ook met een prima oordeel over de 7581. Dat leverde toen flink wat vuurwerk op op het community forum en wat actie van de cb richting AVM.

Beste uit de test: Netgear Nighthawk Pro Gaming XR500
De 7583 staat op plaats 10 met een 8,4.
Voor meer gegevens moet je inloggen/lid zijn van de CB.
Echter niets over al of niet stabiele en/of wegvallende verbindingen of trage uploads bij een bepaalde langzame DSL verbinding.
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 7583', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Fritzbox Algemeen : 4 16 okt 2021
7581 inruilen voor 7583? Fritzbox : 34 12 okt 2021
Tips voor Fritzbox 7590 en en de Repeater 2400 Fritzbox : 2 07 okt 2021
Advertentie