obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
National Geographic uit tv-pakket
JNi
National Geographic Channel wordt vervangen door LoveNature per juni van dit jaar Mad
LoveNature, nooit van gehoord overigens, is een totaal andere zender waarop de hele dag natuurdocu's te zien zijn (en daar moet je maar net van houden), terwijl NGC een veel gevarieerder aanbod heeft...
Ga dat echt wel missen, en mijn keuze om TV bij XS4ALL af te nemen was o.a. gebaseerd op het feit dat een zender als NGC in het pakket zou zitten!!!
Heb inmiddels begrepen dat dit komt door onderhandelingen tussen FOX NL en KPN... Mede door het feit dat KPN (en dus ook XS4ALL) ook meteen de prijzen gaat verhogen, lijkt me dat niet zo'n slimme zet... Je krijgt een slechter aanbod waar je meer voor moet gaan betalen...
Tja, ik weet niet welke "slimmerik" dit van achter zijn bureau heeft bedacht, maar KPN gaat hierdoor ongetwijfeld (veel) klanten verliezen, terwijl het toch al niet zo goed gaat met dat bedrijf... Helaas zal XS4ALL ongetwijfeld worden 'meegezogen' in dit proces Cry
Gewijzigd door JNi op 17 april 2019, 13:09
 
tubejack
Inderdaad vervelend. We kijken nauwelijks TV en laat dit nu een van de weinige zenders zijn.....
 
PeterXS
Ja National Geographic wil ik niet missen !
Wat zijn de alternatieven?
 
roymarja
Da's schrikken geblazen...!
Het stoort me dat je dit soort wijzigingen altijd via de media moet vernemen.
 
Gieter
De onderhandelingen zullen ongetwijfeld net zo slecht zijn als bij FOX sports in 2016.
De FOX zenders in het basis pakket vind ik persoonlijk bagger.
LoveNature is al actief op dit moment en is een slappe vervanger voor NGW uit het plus pakket.

Wellicht komen de FOX zenders terug als een peperduur extra pakket.
Dat TV in de toekomst uit veel meer losse pakketten gaat bestaan praten ze al heel lang over.
Nog een prijsverhoging omdat FOX de hoofdprijs vraagt, zit ik ook niet op te wachten.
 
JNi
Tja, FOX is natuurlijk een Amerikaans bedrijf, en van een TV-zender met de 'roots' in een land met een wel "heel bijzondere" (en dan druk ik me voorzichtig uit) president, daar hoef je niet veel van te verwachten ben ik bang!
Met FOX zijn inderdaad al eerder problemen geweest... zie https://tweakers.net/nieuws/114109/kp...media.html
En ik zit inderdaad ook niet te wachten op nog een prijsverhoging!!!
 
roymarja
Helaas komt deze zender ook niet in het + pakket.
Jammer!
 
tubejack

Quote

roymarja schreef:

Helaas komt deze zender ook niet in het + pakket.
Jammer!


Omdat dit een van de weinige zenders is die wij kijken, overweeg ik op te stappen. Ben het een beetje zat.
 
roymarja
Ja, de Kpn blijkt weinig op te hebben met haar klanten.....
Of het kan er niet meer af met zo'n dure CEO!

n.b. laat me raden; jij bent ook autoliefhebber?
 
tubejack

Quote

roymarja schreef:
Ja, de Kpn blijkt weinig op te hebben met haar klanten.....


Net samen met mijn vrouw naar Car SOS gekeken Smile Waar het aan ligt, vind ik niet zo boeiend. Er zou niets veranderen, dat heb ik zelf een paar keer gehoord tijdens de live stream van de aandeelhouders vergadering van KPN 10 april j.l.

Die prijsverhoging komt toch evengoed per 4 juni Frown https://www.totaaltv.nl/nieuws/forse-...ij-xs4all/
Hier nog een stuk https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-sp...l-met-fox/.

Ik hou niet van bluf maar als KPN dit doorzet zijn wij weg..... Waarheen eigenlijk Bye-sad
Gewijzigd door tubejack op 19 april 2019, 22:44
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'National Geographic uit tv-pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan ik ALLE zender uit basis pakket opnemen Algemeen : 5 09 jan 2022
Radio en TV pakket. Algemeen : 1 31 dec 2012
HD-pakket HD-pakket : 1 27 okt 2012
Kids-pakket TV Problemen : 1 03 mrt 2011
XS4ALL verhoogt 16 Mbps pakket naar 20 Mbps+ jaar gratis ServicePlus met een 3G modem Algemeen : 1 14 feb 2011
Advertentie