obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
National Geographic uit tv-pakket
meppele
Nou, die middelvinger is wat provocerend, dat hoeft dus voor mij niet. Voor de rest heb je gelijk: XS4ALL zelfstandig met ook een eigen zender (keuze)pakket, dat zou het streven moeten zijn. Op dit gebruikersforum is XS al zijn geel/zwarte kleur kwijtgeraakt en heeft nu dezelfde lay-out als KPN, een voorteken?
Echter, dit forum is er met deze standaardisatie flink op vooruitgegaan en gebruiksvriendelijker geworden Wink. -eggie-
 
JNi
'Middelvinger' is wellicht wat provocerend, maar soms "helpt dat" wel eens Cool
Forum is inderdaad een stuk fraaier geworden... Voorheen zag het er toch wat 'rommelig' uit...
 
fmrama
Alleen op een ipad air staat oa in de kolom “navigatie” tekst door elkaar. En op nog wat plekjes past het niet helemaal. En op een iphone staat het dan wel weer goed.
 
stefb
Schrik niet: een positief bericht en dat zijn we tegenwoordig met al dat geklaag niet meer gewend!
LoveNature is een heel goede vervanger van NGC dat stijf staat van de (lange) reclames. LoveNature biedt beelden van heel goede kwaliteit.
NGC loopt een beetje terug, ook het maandblad. Ik kan daar wel iets over zeggen als Life Member van NGC.
Misschien dat we ook nog iets anders kunnen doen dan alleen maar afkraken en zeuren?SmileSmile
Mijn excuses, ik moest dit even kwijt.
 
Access
Bedankt voor de verschillende positieve reactie op de nieuwe forum software. Overigens heb ik met geen enkele provider een binding. Zelf ben ik abonnee bij Caiway. Deze uit de hand gelopen hobby is ooit eens gestart met een forum over Wanadoo. Toen deze provider startte was er nergens iets over te vinden en heb ik hierover een forum opgericht. Daarna zijn er ook andere providers bij gekomen als subdomein op dezelfde domeinnaam gebruikers.eu.

Dit thema (layout) is de beste vwb mobiel gebruik. Het heeft mijn aandacht om het te verbeteren.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
JNi
Ben met 'stefboreel' eens dat NGC vol zit met reclame die ook steeds langer lijkt te duren... Mijn oplossing: Neem het programma op en zap door de reclame heen zodat je er maar weinig 'last' van hebt!
LoveNature heeft inderdaad prima beelden met goede kwaliteit, maar het is natuurlijk geen vervanger voor NGC omdat beide zenders een verschillend aanbod hebben. NGC heeft uiteraard ook wel op natuur gebaseerde programma's, maar biedt ook programma's van een totaal ander genre... De hele dag natuurfilms kijken, daar wordt je ook wel een beetje moe van... M.a.w. in mijn ogen is LoveNature GEEN goede vervanger voor NGC, maar daarover kun je natuurlijk van mening verschillen Think
 
hmolen
Het leuke van LoveNature is dat ze in 4K uitzenden, kan je bij xs4all nog niet zien, maar bij Ziggo wel.
Gewijzigd door hmolen op 22 mei 2019, 12:13
 
roymarja
Bedankt maar weer KPN/XS4ALL !
Meer voor minder, hoe verzinnen jullie het?!?

een wijntje te veel, vrees ik....
Moet natuurlijk zijn: minder voor meer.
Sorry
Gewijzigd door roymarja op 22 mei 2019, 22:43
 
rhuijben
https://overons.kpn/nl/nieuws/2019/ze...pn-klanten

Quote


Zenders Disney en FOX Networks Group blijven beschikbaar voor KPN klanten
De zenders van Disney/FOX Networks Group blijven ook na 1 juni beschikbaar voor de klanten van KPN, Telfort en XS4ALL. Daarnaast is het aanbod verder uitgebreid met een aantal nieuwe zenders en zal het aanbod ook blijven groeien.


Het nieuws dat de zender verwijnt is dus gelukkig al weer achterhaald.
 
tubejack

rhuijben schreef:

[url]https://overons.kpn/nl/nieuws/2019/zenders-
Het nieuws dat de zender verwijnt is dus gelukkig al weer achterhaald.

Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'National Geographic uit tv-pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan ik ALLE zender uit basis pakket opnemen Algemeen : 5 09 jan 2022
Radio en TV pakket. Algemeen : 1 31 dec 2012
HD-pakket HD-pakket : 1 27 okt 2012
Kids-pakket TV Problemen : 1 03 mrt 2011
XS4ALL verhoogt 16 Mbps pakket naar 20 Mbps+ jaar gratis ServicePlus met een 3G modem Algemeen : 1 14 feb 2011
Advertentie