obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Naadloze snelheidsaanpassing?
fmrama
Hallo,
Sinds enkele dagen is GINP actief. Nu heeft 1 lijn bij naadlozesnelheidsaanpassing op AAN en de andere lijn UIT. Vanwaar dit verschil?
 
meppele

Quote

fmrama schreef:

Hallo,
Sinds enkele dagen is GINP actief. Nu heeft 1 lijn bij naadlozesnelheidsaanpassing op AAN en de andere lijn UIT. Vanwaar dit verschil?
Geen idee eigenlijk, bij mij staan ze beide 'aan'. Wat betekend naadloze snelheidsaanpassing in dit verband eigenlijk? -eggie-
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
fmrama
Naadloze aanpassing is dat de snelheid steeds wisselt. De actuele volgt de lijncapaciteit. Zo kan het ook dat de actuele hoger komt dan de lijncapaciteit en dan wordt de actuele weer aangepast. Maar waarom de ene uit staat, that's the question.

Update. Het modem herstart. En nu staan beide uit.
Gewijzigd door fmrama op 28 april 2019, 11:30
 
Gieter
Het staat pas op aan als de SRA daadwerkelijk een aanpassing heeft gedaan.
Er komt dan ook een melding in het logboek van de aanpassing.
 
fmrama
Waar staat SRA voor. (Ik ben uitgegoogled). Helpless
 
meppele

Quote

fmrama schreef:

Waar staat SRA voor. (Ik ben uitgegoogled). Helpless
Seamless Rate Adaptation (SRA)
gelezen: Seamless Rate Adaptation (SRA) SRA software allows modems to make seamless data transfer rate changes to avoid dropping a connection. Modems are affected by cross talk from adjacent lines, as well as by other interference such as temperature changes and radio signals. Any interference on the connection can cause a modem to retrain on another connection and drop the existing connection. SRA makes dynamic data transfer rate changes to accommodate temporary noise conditions on the line thus preventing dropped connections.
 
fmrama
Ok! Dank je wel. Thumbs Up
 
meppele

Quote

fmrama schreef:

Ok! Dank je wel. Thumbs Up
GGD Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Naadloze snelheidsaanpassing?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie