Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van XS4ALL. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
Asterisk achter Frtiz!box 7340
|
|
redcap |
Geplaatst op 19 August 2010, 13:26
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 18 Aug 2010 |
Hallo allemaal, Ik probeer mijn asterisk server aan de binnenkant te koppelen met de Fritz!box. Op de een of andere manier lukt het mij niet om de configuratie werkend te krijgen en de Asterisk server in te richten al "IP phone" in de ogen van de fritzbox. mijn sip.conf ziet er als volgt uit: Code Download source
Het volgende zie ik dan terug op mijn asterisk server: Code Download source <-------------> Ik snap nog niet helemaal waar het From: "Asterisk" vandaan komt? |
|
|
redcap |
Geplaatst op 19 August 2010, 16:00
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 18 Aug 2010 |
ik krijg nu de volgende melding. Ik weet zeker dat het wachtwoord correct is: Code Download source
|
|
|
hiawatnou |
Geplaatst op 20 August 2010, 09:56
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 16 Aug 2010 |
Heb afgelopen vrijdag de FritzBox 7340 gekregen, maar helaas... voor ex-Demon klanten is het niet mogelijk om de telefonie te gebruiken. Ik krijg DNS-errors. Misschien dat je daar ook last van hebt? Het wachten is op een firmware update van de makers van FritzBox... *zucht* |
|
|
kidnuid |
Geplaatst op 23 August 2010, 08:20
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 23 Aug 2010 |
Ik heb dit weekeinde ook 6 uur geprobeerd met assistentie van de helpdesk de nieuwe Fritz!box te installeren. Oolk vastgelopen op de telefonie warbij de foutmelding over de DNS server wrodt aangegeven. Uiteindelijkadvies om weer terug te gaan naar de Speedtouch en te wachten op de nieuwe firmware.......... Hopelijk komt die snel |
|
|
riesiedepiesie |
Geplaatst op 29 August 2010, 11:27
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 29 Aug 2010 |
Had ook problemen met fritzbox 7340, kwam omdat ik van Deamon af kwam. Samen met de helpdesk van xs4all modem handmatig opnieuw ingesteld en alles werkt nu naar behoren, ook telefonie. Moet alleen niet m'n internet verbinding testen via de fritzbox, dan zet ie volgens mij de standaard instellingen terug en kun je opnieuw gaan instellen. groet Ries |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Asterisk achter Frtiz!box 7340', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7340 update | Fritzbox | : 11 | 22 Nov 2019 |
Omruilen 7340 voor 7490 | Fritzbox | : 7 | 05 Aug 2019 |
Google wifi achter Fritzbox 7490 | Instelling problemen | : 10 | 27 Sep 2018 |
FB 7340 voor DECT gebruiken icm FB 7581 | Fritzbox | : 2 | 19 Jan 2018 |
Airport in bridge mode achter fritzbox, geen draadloze verbinding? | XS4ALL met eigen modem/router | : 1 | 11 Dec 2017 |
Advertentie