obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
VDSL2 bonded met Unifi usg pro 4 en Vigor 2862
PF0T
Hallo,

Ik heb nog eens wat nagedacht en de manual nog eens gelezen. Ik heb een mogelijk verklaring gevonden in de manual.
- Jij gebruikt van de Draytek 2862B alleen de modem functie.
- Ik gebruik zowel de modem als de router functie.
(We gebruiken beiden de laatste versie van de firmware.)
In de manual staat een voetnoot onder de betreffende settings, mbt. PPP0E passthrough vanuit de router, indien de Draytek 2862B alleen als modem wordt gebruikt, ik zit te denk en dat dit het verschil wel eens zou kunnen verklaren, waarom jij wel PPP0A over VDSL BONDED kan bedrijven en ik niet.
ik kan dit nu niet testen (niet makkelijk in elk geval), aldus laat ik het hier nu bij.
ik hoor graag nog op dit forum/thread wat je (verdere) bevindingen met TV over IP zijn tzt.

Groet,
Patrick.
PF0T voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door PF0T op 04 juli 2019, 18:34
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VDSL2 bonded met Unifi usg pro 4 en Vigor 2862', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mega trage Draytek Vigor 130 XS4ALL met eigen modem/router : 3 03 mei 2022
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Draytek Vigor 167 DSL Modem - info and cautions XS4ALL met eigen modem/router : 1 13 jun 2021
Draytek Vigor 2862B XS4ALL met eigen modem/router : 5 29 mrt 2019
Draytek Vigor gebruiken in combinatie met TV XS4ALL met eigen modem/router : 9 22 jun 2013
Advertentie