obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
forum navigatie werkt niet
lsluijter
Ik kan in dit forum alleen naar de laatste pagina van een thread, of naar de eerste. Alle tussenliggende lukt niet.
Loek S
 
Gondelier

lsluijter schreef:

Ik kan in dit forum alleen naar de laatste pagina van een thread, of naar de eerste. Alle tussenliggende lukt niet.


@lsluijter
Loek, hier hetzelfde alleen de 1e en de laatste pagina van een tread op dit forum.
Tussenliggend niet mogelijk.
Thumbs Up
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
Gieter
Als ik kijk wat er mis gaat:
Laden voor het <script> met bron ‘https://www.dwin2.com/pub.375275.min.js’ is mislukt.
Error: Syntax error, unrecognized expression: a[href=#top]
 
Wim1064
Ik kan nu alleen nog de eerste pagina van de threads zien, alle andere pagina's bekijken is onmogelijk.
Speedtouch 510 - Linksys AG241v2 - Fritz!BOX 7390 - Fritz!BOX 7490 - Fritz!BOX 7581 [bonding] - Fritz!WLAN Repeater 1750E (4x) - Fritz!FON C4 (6x)
 
jo
klopt heb ik ook last van
FRITZ!Box 7583 VDSL FRITZ! OS:07.31@@@@@@ FRITZ!WLAN Repeater 2400 FRITZ! OS: 07.29 @@@@@ FRITZ!WLAN Repeater 1750e FRITZ!OS: 07.29 all in MESH

combie_1

Pairbonded VDSL xs4all to kpn
 
lsluijter
Zou de Superbeheerder, ACCESS, op vakantie zijn? Meestal reageert hij wel binnen een paar uur op dit soort berichten.
Loek S
 
fmrama
Als ik onder het kopje “onderwerp bekijken” op het laatste forum titel klik kom ik wel in de lijst van onderwerpen en kan alle pagina's bekijken.
Bijv. Hier dus op “wat ontbreekt er op dit forum”.

Update: laat maar. Het werkt dus niet overal.
 
Access

lsluijter schreef:

Zou de Superbeheerder, ACCESS, op vakantie zijn? Meestal reageert hij wel binnen een paar uur op dit soort berichten.


Inderdaad ik ben net terug van een weekje vakantie.
Ik duik er in. Mogelijk heeft het te maken met de url rewriting die ik kort voor dat ik weg ging aan gezet heb. Een ander bericht in dit onderwerp had het over die dwin2 script die een fout melding gaf.

Eerst even bijkomen hoor.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
meppele

Access schreef:

lsluijter post=9603

Zou de Superbeheerder, ACCESS, op vakantie zijn? Meestal reageert hij wel binnen een paar uur op dit soort berichten.


Inderdaad ik ben net terug van een weekje vakantie.
Ik duik er in. Mogelijk heeft het te maken met de url rewriting die ik kort voor dat ik weg ging aan gezet heb. Een ander bericht in dit onderwerp had het over die dwin2 script die een fout melding gaf.

Eerst even bijkomen hoor.

Rustig maar aan Access, het is te warm om je voor dit euvel te haasten Frown Think
 
Access
Ik heb al even wat lopen stoeien met die links zonder resultaat, uiteindelijk maar een hulpvraag gepost op het forum waar deze software vandaan komt.

https://www.php-fusion.co.uk/infusion...ost_206692
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'forum navigatie werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Hoe 'werkt' Spotify op de xs4all box Algemeen : 7 14 feb 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Modem ineens offline, Fritz werkt wel XS4ALL met eigen modem/router : 5 20 jan 2021
Advertentie