Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Programma's terugkijken
|
|
sciurius |
Geplaatst op 12 August 2019, 21:31
|
Activiteit » Internet,TV & Bellen » FRITZ Box Berichten: 221 Lid sinds: 26 Apr 2019 |
XS4All adverteert o.m. met "terugkijken tot 7 dagen". In de praktijk blijkt dit maar voor een beperkte set programma's te gelden. Zie bv. de bijlage. Slechts de helft (!) van de programma's is daadwerkelijk terug te kijken. Bijkomend probleem is dat je tevoren niet weet welke programma's wel/niet terug zijn te kijken. Dus nooit een gerust gevoel van "te laat, geeft niet, we kunnen het programma toch immers terugkijken". Hallo XS4All! Al je echt wilt blijven doe dan wat je belooft!
sciurius voegde bij, bestand:
|
|
|
Gieter |
Geplaatst op 13 August 2019, 08:20
|
Activiteit Berichten: 468 Lid sinds: 03 Apr 2019 |
Daar kan xs4all niets aan doen. Neem nu de Engelse detective, die mogen ze er niet opzetten omdat die ook op op reclame zenders komen, dan wel met 7 dagen service. Wat nieuw voor me is, dat sommige uitzendingen nu tijdens de uitzendtijd terug kunnen naar het begin maar een uur later niet meer. Ik zet wat ik echt wil zien in de opname, dan kan ik een jaar terug kijken. |
|
|
Gieter |
Geplaatst op 13 August 2019, 13:07
|
Activiteit Berichten: 468 Lid sinds: 03 Apr 2019 |
Voor wie het programma gemist heeft. https://youtu.be/qRdd4MM04SU |
|
|
Access |
Geplaatst op 13 August 2019, 15:00
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet,TV & Bellen » FRITZ!Box 7340/7360 » Asus RT-AC87U » Erediv Live+Sport1 » Motorola VIP1963 Berichten: 307 Lid sinds: 29 Dec 2008 |
Met insluit codes ook rechtstreeks hier te zien. [youtube ]https://youtu.be/qRdd4MM04SU[/youtube ] (zonder de spaties) YouTube Video |
|
|
sciurius |
Geplaatst op 13 August 2019, 16:51
|
Activiteit » Internet,TV & Bellen » FRITZ Box Berichten: 221 Lid sinds: 26 Apr 2019 |
Voor wie het programma gemist heeft. https://youtu.be/qRdd4MM04SU Eh, waar slaat dit op? |
|
|
sciurius |
Geplaatst op 13 August 2019, 16:55
|
Daar kan xs4all niets aan doen. Mogelijk. Maar dan moeten ze het niet bij de klantenwerving en in wervende webteksten beloven dan wel insinueren. Quote Ik zet wat ik echt wil zien in de opname, dan kan ik een jaar terug kijken. Ja, daar moet het dan noodzakelijkwijs op neerkomen. Belachelijk. Gelukkig kan ik veel programma's nog wel gewoon via NPO Start terugkijken. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Programma's terugkijken', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Terugkijken niet beschikbaar | TV Problemen | : 3 | 28 Jan 2021 |
opgenomen programma afspelen werkt niet goed. | Algemeen | : 9 | 14 Apr 2020 |
TV opgenomen programma's uit de toekomst | TV Problemen | : 2 | 11 Apr 2020 |
Opnames terugkijken op PC | Klacht over XS4ALL | : 2 | 18 Jun 2018 |
Kan 'serie' opgenomen programma's niet verwijderen | Klacht over XS4ALL | : 5 | 09 Jan 2017 |
Advertentie