obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met factory reset Fritz repeater 310
fhoedem
Hoi,

Ik heb het ding al tig keer gereset omdat ik het wachtwoord kwijt ben, daarna ktijg ik een startmenu met taalkeuze, en vervolgens vraagt hij nog steeds om een wachtwoord. Ik kom in een loop terecht en kan nooit opnieuw een wachtwoord instellen. Heeft iemand een idee?
 
fmrama
Kijk eens of dit helpt:
/https://nl.avm.de/service/fritzwlan/f...-vergeten/
 
fhoedem
Ja, dit heb ik dus al een aantal keer gedaan, zowel de 15 seconden wps knop als het softwarematige commando in de interface "herstel fabrieksinstellingen" . Ik krijg het wachtwoord er niet uit...
 
Gondelier

fhoedem schreef:

Hoi,

Ik heb het ding al tig keer gereset omdat ik het wachtwoord kwijt ben, daarna ktijg ik een startmenu met taalkeuze, en vervolgens vraagt hij nog steeds om een wachtwoord. Ik kom in een loop terecht en kan nooit opnieuw een wachtwoord instellen. Heeft iemand een idee?


@fhoedem
Eerst naar fabrieksinstelling.

Hang de repeater dicht bij je Fritz!Box.
(welke Fritz!Box ??)

Zorg dat in je Fritz!Box:
* de WPS Quick Connection is aangevinkt.
* Zorg dat WPA en/of WPA2 wordt toegepast.
* zorg dat je WLAN zichtbaar is.

Druk dan op de knop WPS van de repeater, en daarna op de WLAN-knop van je Fritz!Box.

Dan moet het gewoon werken.
Thumbs Up
Gewijzigd door Gondelier op 21 september 2019, 19:54
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
Gieter

fhoedem schreef:

en vervolgens vraagt hij nog steeds om een wachtwoord. Ik kom in een loop terecht en kan nooit opnieuw een wachtwoord instellen. Heeft iemand een idee?


Acht nullen 00000000
 
fhoedem
Ja, helaas, dat dacht ik ook. Heb het al zeker tien keer geprobeerd....
 
fmrama
Met WPS heb je al gedaan! En dan het wachtwoord van de fritzbox modem gebruikt om in te loggen op de 310?
 
fhoedem
O, wordt het dan auyomatisch het ww van het modem? Dat wist ik niet, dank, gq ik proberen!
 
fmrama
Was bij mij met de 1750 e zo.
Ik ben benieuwd?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met factory reset Fritz repeater 310', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Advertentie