obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
BVDSL & Guidion
dewolf
Er zou een monteur van Guidion langs komen om modem aan te sluiten op BVDSL (heb nu VDSL). Nooit iemand gezien, geen bericht over vertraging, niks...
Als je de Google reviews er op nakijkt dan is het de gewoonste zaak van de wereld dat een monteur van Guidion niet komt opdagen. Hij hoeft van mij ook niet meer te komen; ga er niet weer een vrije middag voor nemen.

Xs4all is al bezig met stoppen lijkt wel.

Er ligt hier glasvezel binnen van Caiway. Misschien moet ik daar toch maar eens over na gaan denken.
 
roymarja
@dewolf : u heeft glasvezel in huis en wilt desondanks in zee gaan met Xs4all die in feite "vooroorlogse" techniek uitvent?
De uiteindelijke beslissing ligt voor de hand, tóch?!?
 
dewolf
Caiway is een vooroorlogs bedrijf. Daar kun je gerust weken lang zonder signaal zitten. Komt waarschijnlijk omdat ze ook met Guidion werken. Regen-drup verhaal.
 
fmrama
Toen ik overging naar bvdsl zou er ook een guidion monteur komen. Op de dag van oplevering , niemand. Gelukkig kon ik dit zelf. Na een week werd ik gebeld door de klantenservice van guidion om een afspraak in te plannen. Tja..
Overigens heb ik tv van caiway. In de 25 jaar dat ik hier zit, 1 x een storing gehad. Met glas internet kan het dus anders zijn. Dat weet ik niet.
 
dewolf
Kabel van Caiway ook nooit problemen mee gehad. Toen hier glasvezel kwam ook meteen genomen. Ik heb nog nooit zo vaak storing gehad. Na een jaar weer opgezegd.
Kennissen van ons zitten al ruim een mand zonder TV, Internet en telefoon van Caiway dus dat durf ik niet aan eigenlijk.
 
fmrama
Glasvezel van caiway is hier tot in de meterkast. Ik zal ook niet overgaan op glas van caiway. Ik wacht nog steeds op het moment dan kpn/xs4all hierop mag/wil. Dan is het het overwegen waard.
 
dewolf
Precies mijn idee. Caiway is eigendom van een Zweedse investeerder. Die zijn helemaal niet bezig met klanten en/of innovatie.
 
roymarja
-plaagmodus: aan " gelukkig voor u is Xs4all/KPN dat wel...?!?" plaagmodus:: uit
 
Klifhanger
Hier precies hetzelfde: ook wachten tot die prutsers van CAIWAY glasvezel vrijgeven aan betrouwbare providors.
 
dewolf
Vanmorgen telefoontje van Guidion; er was een verklaring voor,.. de monteur was ziek geworden. Op mijn vraag of dat het dan misschien handig was geweest om de afspraak dan af te zeggen en mij niet een halve dag voor jan l*l te laten wachten moest ie het antwoord schuldig blijven. Ze gingen "in elk geval de beuitenwerkzaamheden morgen uitvoeren" Die zijn al lang klaar want daar informeert KPN gewoon over en bij het maken van de afspraak was al duidelijk dat het signaal er hier in huis gewoon op zou staan. Ze bedienen zich dus ook nog van smoesjes. Guidion komt er bij mij niet meer in. Maar goed, ze kwamen toch al niet Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'BVDSL & Guidion', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Guidion drama Algemeen : 3 20 apr 2016
GUIDION monteur komt niet opdagen Klacht over XS4ALL : 6 24 jan 2013
Advertentie