obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
BVDSL & Guidion
roymarja
Waarom zo'n halsstarrige opstelling?
Daarmee schiet u toch in eigen voet?
Of is Caiway bij nader inzien toch geen slecht alternatief gebleken?
 
meppele

dewolf schreef:

Vanmorgen telefoontje van Guidion; er was een verklaring voor,.. de monteur was ziek geworden.
<knip>
Ze bedienen zich dus ook nog van smoesjes. Guidion komt er bij mij niet meer in. Maar goed, ze kwamen toch al niet Clap

Toch wel jammer, ik heb juist hele goede ervaringen met Guidion monteurs. Heb ze twee keer, aangestuurd door XS, in huis gehad om mijn pair-bonding af te ronden. Dit is ook twee keer mislukt omdat na veel gezoek, gebel en metingen in de centrale, bleek dat KPN haar werk (weer) niet had gedaan! Toen dat uiteindelijk toch uitgevoerd was bleek dat ik wel zonder Guidion kon: zelf de Y kabel inprikken en klaar was mijn bonded verbinding.
 
dewolf
Ik heb het erg druk en heb hier een middag vrij voor moeten nemen. Wat denk je wat er gebeurd als ik een afspraak maak met een klant en gewoon niet op kom dagen? En dan een dag later melden dat je ziek was... Ik denk dat ik mijn klanten dan wel kwijt ben.
 
meppele

dewolf schreef:

Ik heb het erg druk en heb hier een middag vrij voor moeten nemen. Wat denk je wat er gebeurd als ik een afspraak maak met een klant en gewoon niet op kom dagen? En dan een dag later melden dat je ziek was... Ik denk dat ik mijn klanten dan wel kwijt ben.

@dewolf, groot gelijk, dit mag en kan niet! Maar zoals geschreven, ik heb deze ervaringen met Guidion gelukkig niet.
 
dewolf
Het is maar net wie je treft denk ik. Het lijkt er op dat Guidion moeite heeft om aan goed personeel te komen.
 
dewolf
Goed nieuws op dit vlak: KPN/Xs4all gaan dus BVDSL leveren hier en dat doen ze door in de wijkcentrale aan de glasvezel van Caiway/Delta te koppelen. Ga we van 3/26Mbs. naar 45/200Mbs. Vandaar de modemwissel.

Guidion is onderaannemer van Volkerwessels en aan die samenwerking komt binnenkort een einde vanwege de wanprestaties van Guidion.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'BVDSL & Guidion', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Guidion drama Algemeen : 3 20 apr 2016
GUIDION monteur komt niet opdagen Klacht over XS4ALL : 6 24 jan 2013
Advertentie