obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Fritz 7590 Bridge Mode
Dennis
Hallo,

Ik heb FTTH en (binnenkort) een Fritz 7590, ik wil daar een Unifi USG achterhangen. Kan de Fritz 7590 in bridge mode ? Liefst via de GUI ? (ivm support en recoveren).

Ik heb gelezen over de exposed host settings, maar dan heb ik nog steeds dubbel NAT.

Als ik hier kijk:

https://en.avm.de/service/fritzbox/fritzbox-7590/knowledge-base/publication/show/106_Setting-up-the-FRITZ-Box-for-use-with-another-router/

Dan zou de Fritz als IP client het meest in de buurt komen van wat ik wil, alleen kan ik niet achterhalen of dit een bridge mode is.

Bedankt !
 
Dennis
Oh ja, ik gebruik alleen internet, geen telefonie en geen televisie.
 
jemmie
Heb jij een Glas of ADSL verbinding.

Door de IP mode gebruik je de fritzbox als soort van modem. Je moet dan nog wel alle opties om met de fritzbox te connecten disabelen, zoals wifi, maar ook dhcp.
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
Dennis
Hoi,

Ja, ik heb glasvezel.
 
jemmie
kun je dan niet de glas verbinding direct op de Unifi USG laten binnen komen (ik ken de Unifi USG router niet)
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
Dennis
Ja, ik kan de USG direct aansluiten op de NTU, misschien moet ik dat proberen. Dat schijnt niet zo eenvoudig te zijn en ik hoop niet dat ik bij een storing dan alles terug moet bouwen....
 
jemmie
Ik neem aan dat je een backup van settings kan maken dan is het gewoon de settings terug zetten, of bedoel je een hardware storing?
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
jemmie
Oeps verkeerd topic Smile
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritz 7590 Bridge Mode', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
Snelheid WAN-poort 7590 Fritzbox : 7 08 jul 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Advertentie