obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Htaccess bestand werkt neit
wolletje01
Eerst getwitterd met xs4all toen zeiden ze: stuur dm met relatitienummer toen gedaan. Toen zeiden ze dat ze de webhsoting service niet voor gratis gebruik support ondersteunen. Waarom zetten ze het dan ook voor gratis gebruik als ik geen ondersteuning krijg. Dit haalt de titel premium provider weg bij.
 
jemmie
Ik wilde dit ook gebruiken en van een helpdesk medewerker kreeg ik te horen dat het gewoon zou moeten werken.

Maar dat doet het dus niet.

Het wordt tijd voor een nieuwe provider, die in ieder geval de waardes en hopelijk de kwaliteit van het 'oude' XS4ALL hersteld.

freedom.nl
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
Gieter
Heb je het wel via de Unix shell ingesteld?
 
jemmie
Daar gaat het dus om, ik en TS ook, de standaard website die je krijg en niet de betaalde hosting.
Wij hebben dus geen toegang tot de Unix shell.
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
Gieter
De toegang moet je aanzetten.
Dat is ivm de veiligheid standaard uit.
sevicecentre / overige diensten
 
jemmie
Deze had ik nog niet gevonden, ga het later testen.
Dank
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
jemmie
Werkt nog steeds niet, het is nog maar voor een paar maandjes, dan ben ik op weg naar Freedom, dus voor nu maar even anders opgelost.
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Htaccess bestand werkt neit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Hoe 'werkt' Spotify op de xs4all box Algemeen : 7 14 feb 2021
Modem ineens offline, Fritz werkt wel XS4ALL met eigen modem/router : 5 20 jan 2021
opgenomen programma afspelen werkt niet goed. Algemeen : 9 14 apr 2020
Fritz!Box 7590 en TV werkt slecht TV Problemen : 31 15 jan 2020
Advertentie